maandag 23 juli 2012

Beginnen aan stash

Hee people,

Vandaag een berichtje over hoe je kan beginnen aan je stash , dit is geïnspireerd door een artikel die ik heb gelezen op de blog van Miss Lipgloss.(btw echt een blog die je moet checken ;))
Ik ben sinds kort dus echt gek van beauty , ik ben wel al heel lang met fashion bezig .
Maar heb pas sinds een korte tijd bezig met beauty dingen echt ontdekken en lifestyle en DIY (do it yourself) dingetjes.
Daarom was ik heel blij toen ik dit artikeltje las het was namelijk echt voor mij geschreven.
Ik wil daarom in de komende dagen stapje voor stap laten zien hoe ik die stappen heb uitgeleefd of aa het uitleven ben. Jullie zullen van alles op de hoogte gehouden worden.

See ya next time :)

Ps:het lipproducten stash artikel komt in plaats van vandaag morgen online, omdat ik vandaag al twee artikeltjes online heb gezet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten