maandag 22 juli 2013

Hotste Fashion platform!




Vandaag ga ik vertellen over een heel leuke site namelijk: www.stylight.nl . Het is leuke site waar fashion, music,quotes en shoppen gecombineerd worden, mijn favoriete 4 dingen! Lees gezellig verder om meer te weten te komen over deze leuke site. 


Stylight is een website waar je kan inspireren en geïnspireerd wordt door allerlei kledingstijlen. Je kan op Stylight namelijk boards maken. Boards zijn collages waarin jij foto's van jezelf of andere mensen kan plaatsen . In deze Boards kan jij je favoriete kleding stuk, quotes en videoclips/ je favoriete muziek plaatsen. Je kan ook je favoriete kledingstukken hearten (liken) en zo kan je jouw eigen wishlist creëren. De spullen van deze wishlist kan je ook weer kopen, omdat Stylight ook een eigen webshop heeft. Super handig toch?! Ik ga nu vertellen hoe je jouw makkelijk aanmeldt en jullie kennis laten maken met mijn favorieten dingen van Stylight. 


Stap 1: Aanmelden.
Op bovenstaande foto zie je de sheet waar je terecht komt als je naar www.stylight.nl.
Je ziet ''MELD JE NU AAN'' staan en hier moet je dan ook op klikken om je aan te melden. 

Zodra je op ''MELD JE NU AAN'' klikt kan je ervoor kiezen om je met Facebook of e-mail aan te melden en moet je een paar gegevens invullen. 














bron


Stap 2:Je profiel invullen.
Nu is het tijd om je profiel aan te vullen en outfits te gaan hearten. Je kan ook zelf outfits uploaden met muziek, quotes en video's. Nog een leuk weetje over de webshop verzending is gratis! En nu met de kortingen ben je veel goedkoper uit dan in een winkel.

Natuurlijk heb ik ook een account gemaakt op Stylight, waar ik soms ook outfits post. Je kan mij vinden op 
http://www.stylight.nl/missbeautynerd15/ . Neem zeker snel eens een kijkje op mijn Stylight account en ook op http://www.stylight.nl/ en maak zelf ook een account waar jij je online kledingkast kan opstellen. Ook is het mogelijk om Stylight op je mobiel te hebben door de Stylight app te downloaden. 

bron

Nu nog links naar mijn favorieten Stylight profielen:
Irenescloset ( Ik vind haar stijl heel erg leuk het is nonchalant gecombineerd met eyecatchers).
Blondhairpinkheart( Haar stijl is lekker stoer en toch vrouwelijk).
Fannylyckman(Ze heeft niet veel looks, maar de looks die ze heeft zijn echt geweldig).


Nu wil ik van jullie weten of jullie ook een Stylight account hebben zo ja, laat dan de naam van je account achter, ik vind het altijd leuk om accounts van anderen te bekijken. Ook kan je mij op Stylight volgen, er komt morgen namelijk een hele leuke look online:).


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten