vrijdag 28 december 2012

Review Hegron Pure & Nature dagcrème

Ffe weer bijkomen van al die kerstdagen van lekkernij, weer even sporten en klaarmaken voor Nieuwjaar! Natuurlijk is het wel handig omdat je rond deze tijd zoveel onder de mensen bent, dat je gezicht er altijd goed gehydrateerd en egaal uitziet.
Daarom teste ik een nieuwe dagcrème uit en vandaag kunnen jullie hierover een review lezen.

(afkomstig van Google).

Als 1ste wou ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik zelf geen foto's maak, maar dit heeft er mee te maken dat ik geen goede camera heb, dus geen goede foto's kan maken alleen met mijn webcam, maar die kwaliteit is echt amateuristisch dus dat gaan we niet doen.
Zo dat was dat, ik was afgelopen zaterdag dus bij de action en zag daar allerlei leuke dingen staan (waar ook later reviews over gaan volgen).
Ik dacht dat het wel eens leuk zou zijn, om weer een dagcrème uit te testen en daar lag het dan een goedkope dagcrème van Hegron.
Ik had nog nooit iets van Hegron uitgetest en was dus benieuwd naar wat dit merk mij zou bieden.
Ik heb deze crème 2 dagen gebruikt en heb daarin een paar dingen gemerkt, ik kreeg er puistjes bij en ik dacht dat het kwam door het vettige eten en de tijd van de maand, maar Ik ben sinds maandag gestopt met het gebruiken van de crème en zie dat mijn huid weer wat rustiger en egaler wordt.
Ik vind het heel jammer dat ook deze dagcrème puistjes bij mij veroorzaakt, want ook de kruidvat dagcrème voor de droge en gevoelige huid bezorgde mij puistjes.
Ik weet niet of het gewoon aan mijn huid ligt en mijn huid alleen tegen oliën kan of serums en niet tegen dagcrèmes, maar ik ga dus nog steeds door met mijn zoektocht naar een dagcrème en ben ondertussen weer naar de Zwitsal olie teruggekeert.
Ik zal je deze crème dus niet aanraden , omdat het puistjes bij mij veroorzaakte, maar door de goede prijs kan je wel proberen hoe het bij jou huid reageert, ik vind het heel jammer dat ik deze crème weer weg moet doen, maar geef niet op en ga door met mijn zoektocht naar de ultime dagcrème.

De Hegron dagcrème voor de droge en gevoelige huid is te koop bij de Action voor 1.49,-


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl

blog: http://missbeautynerd15.blogspot.nl/ 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten