vrijdag 20 juli 2012

Vriendschap

Hooi,

vandaag weer een bericht en deze keer over vriendschap.
Ik weet dat ik nu alleen maar over dagelijkse dingen schrijf b.v geldtekort etc.
Maar dat is waar mijn inspiratie nu het meeste ligt , maar de beauty en fashion berichten komen er ook aan hoor ;).
Vriendschap is iets wat je heel erg blij , maar ook verdrietig kan maken.
Elke vriendschap heeft pieken en dalen.
Je kan bijvoorbeeld voor de zomervakantie beste vrienden/vriendinnen zijn geweest , maar dit kan na de zomervakantie zo voorbij zijn.
Je moet hierbij onthouden dat je nóóit! jezelf gaat veranderen voor een vriendschap.
In vriendschap is het belangrijkste dat je elkaar accepteerd zoals jullie zijn en dat je jezelf kan zijn bij je vrienden/vriendinnen.
Als je merkt dat je beste vriend(in) veranderd en dat je je (2 x je xd) niet meer fijn voelt bij zo'n persoon.
Kan je beter rustig aan doen met de vriendschap en is er een grote kans dat jullie gewoon uit elkaar gegroeid zijn .
Maar het kan ook zijn dat jouw vriend(in) gewoon niet haar dag had en probeerde stoer te doen.
Als jullie uit elkaar gegroeid zijn zal ik adviseren gewoon verder gaan met je leven wees sociaal en zo ontmoet je weer nieuwe vrienden.
En als je vriend(in) ergens mee zit of probeert stoer te doen, dan moet je met je vriend(in) praten en vragen waarom ze zo doet.

Dit was het dan weer een update.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Bye <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten