woensdag 15 augustus 2012

Egale huid update !

Hee people,

Ik ben een beetje in de strijd tegen een onzuivere huid.
Want ik zit in de puberteit en daarom ook onder de puisten.
Ik heb nu al dat zout masker geprobeerd , maar daar ben ik nu al 3 dagen mee bezig en ik zie nog geen resultaat(morgen daar meer over).
Maar nu las ik gisteravond op internet dat olijfolie ook helpt tegen een onzuivere huid.
Ik ga dus vanaf vandaag elke avond voor het slapen gaan als eerste mijn huid met olijfolie reinigen en 's ochtends met het zout masker en eens kijken hoe dat werkt.
Ik zal nog een keer ik denk morgen een artikel schrijf over mijn routine nu.
Dit was het dan weer, trouwens ik heb gemerkt dat ik meer pagevieuws heb dus binnnekort kunnen jullie ook de what's in my bag update verwachten.
Deze update word in fotovorm.

Dit was het dan weer, hoop dat jullie het leuk vonden.

Byee, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten