zaterdag 4 augustus 2012

Revieuw Essence my skin crème

Vandaag een revieuw weer over een product uit de Essence my skin lijn.
Vandaag behandel ik de Essence my skin crème granaatappel & bamboe.
Dit is een crème voor de normale tot droge huid.
Ik las hier op internet (meerendeels) goeie revieuws over en besloot toen er bij kruidvat een actie kwam om dit product (samen met de reinigingsdoekjes, revieuw te vinden op site) uit te proberen.
En ik heb hier zeker geen spijt van . Met mijn droge, gevoelige en soms vettige huid heb ik een goed voedende crème nodig die mijn huid niet vettig maakt.
Aan al deze verwachtingen voldoet deze crème alleen maakt hij mijn huid soms wel vettig.
Ik vind dit dus niet een crème om elke dag te gebruiken, maar meer als je huid echt op zijn droogst is.
Deze crème heeft mijn huid namelijk zo goed gemaakt , dat de voeding niet meer zo erg nodig is.
Kortom dit product is helemaal geweldig dus geen crème voor elke dag maar prima voor als je huid op zijn droogst is en ook nog eens geldbesparend, want het is een nacht -en dagcrème in één .
Je kan hem dus wel elke avond aanbrengen .
Deze crème is zeker een aanrader en kost maar 2 euro en er zit 50ml in hier kan je dus lang mee doen.
Dit was het weer! :D

Ps: Het zou leuk zijn als je mijn blog ook doorvertelt aan buren, vrienden en familie.
Ik zou namelijk veel meer mensen willen inspireren met mijn kennis ;).

Byee,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten