maandag 20 augustus 2012

School weer begonnen!

Hee people,

Vandaag was het weer zover, mijn introductie met mijn nieuwe klas en dit was natuurlijk zoals elk jaar weer heel spannend.
Vooral omdat ik een niveau omhoog ga en nu bij mensen in de klas kom waar ik nog nooit bij in de klas heb gezeten.
Hier een paar tips die ik vandaag gebruikt heb.
Als mensen niet zelf naar je toe komen ga dan gewoon naar hun toe .
Als je het niet met dat ene populaire meisje in de klas kan vinden kijk dan om je heen er is altijd wel iemand die met je om wil gaan.
Ookal wil niemand met je omgaan , laat je hoofd niet hangen wees onafhankelijk en zorg niet dat je cijfers dalen.

Dit waren de tips! de gene die ook deze week met school beginnen wens ik heel veel succes!


Xoxo, Byeee <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten