vrijdag 12 oktober 2012

Mildeen Voetverzorgingslijn : Peeling

Hee people,

Vandaag een review en deze keer is een product van Mildeen aan de beurt.
Het gaat om een peeling die je soepele voeten zou moeten geven, maar gaat Mildeen deze belofte echt nakomen? Lees verder...



Bron

Mildeen is over het algemeen niet een heel erg bekend/populair merk , maar heeft met dit product bewezen dat dit zeker niks zegt over de kwaliteit van de producten.
Ik was namelijk zo'n 2 weken geleden toevallig in de aldi om kleine boodschappen te doen met mijn zus en zag opeens een tube liggen met een sticker met een euro erop liggen.
Ik natuurlijk meteen kijken en wat bleek het was gewoon een voetverzorging product.
Super leuk natuurlijk en ik dacht meteen voor die prijs laat ik het echt niet liggen, daarom heb ik het meteen maar mee genomen.
Ik heb dit product dus zo'n 2 weken uitgeprobeerd en ik merk dat na afspoelen hiervan mijn voeten super zacht zijn , echt niet normaal!
Ook zien ze erin een stuk verzorgde en iets gehydrateerde uit!
Wel zou ik na de peeling een goede crème aanbrengen want dit houd je voeten natuurlijk langer zacht. Ook een groot pluspunt is de geur, voor een peeling is de geur zeker heel aangenaam.
Een echte aanrader dus en voor die prijs zeker niet laten liggen.
De Mildeen voetverzorging Peeling kan je kopen bij Aldi filialen en is normaal gesproken €1,19 .
Je kan dit product 2 keer per week gebruiken.

Hopelijk zijn jullie door deze review ook benieuwd geworden naar het product?
Laat het mij weten als je dit product ook gehaald hebt , en wat je ervan vond.

Big Hug! <3

2 opmerkingen: