woensdag 10 oktober 2012

Stress

Stress een veel voorkomen probleem onder mensen (dus ook onder mij).
School toetsen, huiswerk en andere dingen kunnen heel veel stress opleveren.
Het belangrijkste in deze situatie is planning, structuur en rustig blijven.
Ik ga je hierbij paar tips geven tegen stress die ik gebruik.

Tip 1.
Mijn 1ste tip die ik je zou geven is het drinken van thee, kies voor thee die jij echt lekker vind en dat jou echt rustig maakt.
Drink dit een halfuur tot kwartier voordat je gaat slapen, anders kan het zijn dat de thee somaar naar boven komt :s.


Tip 2.
Planning is een goede aanpak tegen stress of kan ik nog sterker zeggen een vermijder.

Ik merk dat als ik een week goed plan ik veel minder stress heb.
Ik weet namelijk waar ik aan toe ben en hoeveel vrije tijd ik heb, ook levert dit veel betere cijfers op ;).

Tip 3.
Neem minimaal een halfuur voordat je gaat slapen ontspanning.

Dit helpt je hersenen te ontspannen en daardoor slaap je ook veel beter.
Dit waren mijn tips hopelijk hebben jullie er wat aan .
Ik heb er tenminste wel wat aan, als jullie tips hebben zijn die ook welkom! :)


BYe,, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten