zondag 23 december 2012

Back-ups Wishlist deel 1

Het is nu kerstvakantie, dus genoeg tijd om lekker vooruit te schrijven en ervoor te zorgen dat er elke dag 2 artikelen online staan.
Het artikel van vandaag gaat over Back-up producten , ik kwam op dit idee door pinky polish, ik ga vandaag jullie het 1ste deel laten zien van welke producten ik wel nog een keer in zou slaan om niet zonder mee te hoeven zitten.
Enjoy!

1.Roze nagellak van La Femme Beauty:
Afgelopen zomer kocht ik dit roze lakje, omdat ik roze gewoon een leuke kleur vond en het lakje zo goedkoop was, inmiddels is dit lakje bijna op en ik zou zeker twee van deze potjes in willen slaan.
Het is te koop bij het kruidvat voor 1.50.-, jullie gaan nog een review voorbij zijn komen, dus hou de site goed in de gaten!

2.Kruidvat Body Fruit Body Butter :

Ik kocht deze een aantal weekjes gelden (artikel is al online gekomen), en ik vind het gewoon echt geweldig, als je wilt weten waarom moet je gewoon artikel lezen, het is echt gewoon awesomeness! (als dat een officieel woord is haha). Ik zou deze voor de zekerheid natuurlijk nog een keer in willen slaan.










3.Zeeman  geurtje Blue Pearl : Van dit geurtje heb ik al een tijdje geleden een review geschreven, dit geurtje is echt lekker fris en heb ik dus ook echt een tijdje elke dag gebruikt, ik zou hem heel graag nog een keer in willen slaan , want dat heb ik straks als de lente/zomer weer begint alvast een geurtje die ik lekker kan gaan gebruiken.

4.Claire's mini lipgloss setje : Ik kreeg deze voor mijn verjaardag en het bevalt mij echt niet normaal goed, vooral de rode kleur vind ik erg mooi, ik zou deze zeker dus nog 2 keer kopen als ik hem zie, zodat ik er een heb voor in mijn tas, een voor thuis en een back-up natuurlijk :).











5.Glitter lakjes van de wibra : Deze lakjes hebben mij zóóoo positief verrast, er komt binnenkort ook een review over online , want ze zijn gewoon super awesome!! In ieder geval zal ik de gouden en de zilveren varriant die ik heb dus zeker opnieuw kopen!!

En dit was deel 1 weer, khoop dat jullie het weer leuk vonden, ik vond het in ieder geval heel leuk om dit artikeltje te schrijven and see ya next time!! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten