zondag 9 december 2012

December Tag!

Vandaag weer een Tag van mij en dit keer wel de december Tag!!!
December is echt mijn lievelings maand van het jaar, lekker jarig zijn en veel feestdagen (en cadeautjes :$)
Wil je nou weten wat ik het leukst vind aan december? Lees dan lekker door :)

 Het is weer December!! De leukste maand van het jaar zeg ik altijd :).
Ik vind December om verschillende redenen leuk, ik ben namelijk jarig, om sinterklaas, kerst, Nieuwjaar en vakantie!! Daarom besloot ik toen ik deze Tag zag hem ook meteen te doen.
Enjoy!

Vraag 1: Wat vind je het leukste aan december? 
Ik denk dat ik het leukste aan december toch mijn verjaardag vindt, ik wacht namelijk altijd een heel jaar en dan is het eindelijk zo ver.
Ook vind ik het heel veel tijd doorbrengen met familie , super nice :).

Vraag 2: Wat is je favoriete parfum voor de feestdagen? 
Op dit moment heb ik niet echt veel parfum dus hier kan ik niet echt goed antwoord op geven, maar als ik toch moest kiezen zou ik voor Chance Chanel gaan , zo lekker niet normaal ik heb hem zelf nog niet aangeschaft, maar vind het parfum bij mijn zus heerlijk ruiken!

Vraag 3: Zonder welke producten kan je niet in deze tijd?
Ik heb een hele droge huid dus ik kan zeker niet zonder een goede vaseline of body butter.
Ook zou ik zeker mijn lippenbalsem , en nagellakjes niet kunnen missen.
Qua nagellak draag ik vooral paarse tinten, daar ben ik dol op in deze tijd, ook blauw mag niet ontbreken.

Vraag 4: Wat is je go to look?Mijn go to look is een goed gehydrateerde gezicht , met een mooie lipgloss en mooi gelakte nagellakjes.

Vraag 5: Wat is je fijnste en mooiste glitter product?
 
Ik denk dat het antwoord op deze vraag zeker een kledingstuk of lipgloss zal zijn.
Ik ben een meisje die zeker heel erg van glitters houdt, en je zult zeker glitters terug kunnen vinden op mijn lippen.

Vraag 6: Wat is je favoriete ding aan de kerstboom? Onze kerstboom thuis heeft het na zo'n ruime 10 jaar begeven :(, maar gelukkig hebben we buiten een echte denneboom staan , dus geen ramp! Maar het mooiste aan een kerstboom vind ik de feestelijke lichtjes, dat maakt het zo bijzonder :).

Vraag 7: Van welke snoep ga je teveel eten deze maand? Ik weet niet of je het snoep moet noemen, maar ik denk oliebollen en snacks.
En dan bedoel ik de warme snacks :$, ja sorry maar het mag nog wel een keer aan het einde van het jaar toch? ;).

Vraag 8: Wat is je favoriete december film/ tv-show? :Ik vind de kerstfilms die altijd in de kerstvakantie op tv zijn, wel heel erg leuk.
Weetje wel van die good feeling movies zijn echt helemaal mijn ding, ik heb dus niet echt een voorkeur als het maar een mooie familie film is.

Vraag 9 : Wat hoop je dat de Kerstman voor je heeft ingepakt? Ik heb werkelijk met sinterklaas en mijn verjaardag al zoveel gekregen, dat de Kerstman geen bezoekje aan mij , ik wil gewoon lekker veel gezellige tijd doorbrengen met mijn familie en heel veel plezier beleven.

Vraag 10: Wie wil je een shoutout geven?Dit is zeker een hele goede vraag , en ook een waar ik zeker niet lang over na moet denken, ik wil een shoutout geven aan mijn vader,moeder en zussen, zij zijn er altijd voor mij en helpen mij overal doorheen.

Dit was her dan weer, persoonlijk vind ik het altijd super leuk om tags te doen, hoop dat jullie het ook leuk vonden? Reacties kan je achterlaten bij de comments of je kan mij natuurlijk ook gewoon een mailtje sturen! Have a nice Snowday!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten