zaterdag 9 maart 2013

Informatie

Dat is alweer een tijd geleden, ik had een paar weken geleden aangegeven dat ik misschien zou gaan stoppen met MjStyle14 , en dat ik dan waarschijnlijk zou gaan werken aan mijn nieuwe blog op Wordpress : MissBeautyNerd.
Ik heb besloten twee blogs te gaan behouden, op deze blog komen upates, reviews, spaarupdates etc.
En op de MissBeautyNerd komen schoolupdates, tips om school te overleven, fashion tips, hoe je goed met geld kan omgaan, design tips, nailarts (dit komt ook weleens hier ) etc.
Je kan dus op allebei de blogs precies eruit halen wat jij van toepassing vindt,
Ik zal proberen vanaf maandag op allebei  de blogs minimaal 5 updates per week te posten.
Maar jullie moeten uitgaan van 1 artikel per 2 dagen zoiets, ik hoop jullie hier weer gauw terug te zien of op MissBeautyNerd en jullie genoeg geïnformeerd te hebben.
Voor verdere vragen kan je mailen naar mjstyleblog@live.nl of een reactie bij wordpress of bij blogger achterlaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten