woensdag 8 mei 2013

Espirit Connect for us parfum

Vandaag heb ik weer een parfum review voor jullie. Deze keer een echt lente parfum, benieuwd of dit een goed/lekker parfum is? Lees dan verder....
Als eerste vind ik de verpakking lekker basic en clean, het is niet afleidend en ook vind ik het wel mooi en volwassenheid uitstralen. Maar ik vind ook iets negatiefs aan de verpakking omdat het zo groot is, op zich is dit een voordeel en nadeel. Want er zit dus veel in, maar je kan deze verpakking heel erg moeilijk in je schooltas stoppen. Ook vind ik de verpakking sterk, want bij mij is het label aan de voorkant nog steeds niet verkleurd. Maar nu het belangrijkste de geur. De geur is uniseks dit betekent dat het voor mannen en vrouwen is. Ik was daarom er ook heel erg benieuwd naar, omdat ik nog nooit een uniseks parfum had gehad.  Ik  vind de geur heel erg fris en lekker ruiken, het laat mij eerlijk gezegd wel een beetje denken aan een mannengeur, maar ik vind dit persoonlijk heel lekker. Ik draag dit parfum het liefst als ik lekker gedoucht heb, het geeft namelijk echt een super fris gevoel. Het liefst ook nog op een zaterdag als ik niks te doen heb, of juist in een drukke periode zodat ik de dag fris kan starten. 
 Ook kocht ik dit parfum voor een hele goede prijs, wat het nog aantrekkelijker maakt. 

Eindconclusie: Ik zal dit parfum zeker aanraden als je een opfrisser zoekt in tijden van stress, rust etc.  Dit parfum ruikt heerlijk en je wordt er niet misselijk van. Als je twijfelt zal ik hem zeker gaan ruiken in de winkel.

Dit parfum is te koop bij de Kijkshop- voor 5.99,-.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten