maandag 2 september 2013

Beginnend gelovig


Zoals vele van jullie weten ben ik christelijk en daarom heb ik vandaag een paar van mijn ervaringen in mijn leven opgeschreven, want ik weet dat er veel mensen nieuwschierig zijn naar of er nog iets is tussen de hemel en aarde. Nieuwschierig? Lees het, je hebt toch niks te verliezen.
Ik ben zelf als baby in een christelijk gezin geboren en na paar weken gedoopt en ook christelijk opgevoed. Ik kreeg dus al een mooie basis en toen ik ouder werd ben ik blijven geloven en tot de dag van vandaag geloof ik nog steeds in god.

Niet iedereen heeft een christelijke basis en het is logisch dat je dan ook niks/nauwelijks over het christelijk geloof weet. Soms gebeurd het dat je rond een bepaalde leeftijd toch heel erg nieuwschierig raakt naar of god nou echt of niet echt bestaat, heel erg begrijpelijk. Het is belangrijk als je dit gevoel hebt om naar het gene wat je zoekt te zoeken.

Eleanor Roosevelt Quote
Ga op zoek op YouTube naar preken er zijn genoeg inspirerende preken te vinden op het internet. Joyce Meyer is bijvoorbeeld een aanrader, maar misschien kan je ook gewoon beginnen met een deel van de bijbel lezen of op YouTube zoeker naar beginning believer of iets anders waar je naar op zoek bent.
I cannot think that we are useless or God would not have created us. There is one God looking down on us all. We are all the children of one God. The sun, the darkness, the winds are all listening to what we have to say.
Heel veel mensen kunnen je gaan oordelen, maar geloof mij je moet doen wat je wilt in het leven, want het leven is veel te kort om zoveel te geven om de meningen van anderen. Mijn quote van het leven is mensen komen en gaan, maar god en familie blijven voor altijd.
Aldous Huxley Quote
Misschien zijn jullie nieuwschierig geworden?, misschien ook helemaal niet. Ik wil jullie nergens toe dwingen, maar ik vind wel dat wij iedereen moeten accepteren ongeacht welk geloof iemand heeft. Als we elkaar begrijpen kunnen we samen werken aan een betere wereld.


Dit was het voor deze keer, hopelijk heeft het geloof jullie een beetje kunnen inspireren.


Ciao<3!

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
PS: Het zou leuk zijn als jullie mijn blog volgen via Google friend en bloglovin:).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten