woensdag 30 oktober 2013

Dansproject





Op dit moment is het dinsdagavond en zit ik op de 2e avond van het dansproject. Het bevalt super goed, maar is wel super druk in combinatie met school! Meer weten over dit project en hoe alles gaat? Lees dan gezellig verder...

Gisteren was de eerste dag van het dansproject , heel spannend allemaal nieuwe mensen en met professionele dansers werken, maar ik had wel gezonde zenuwen.
Ik kwam dan ook positief ingesteld binnen en kwam tot de conclusie dat er heel veel verschillende mensen waren, allemaal onbekende, maar wel aardige gezichten.

Ik besloot vanaf dat moment gewoon alles over mij heen te laten komen en te genieten van elk moment en dat doe ik nu ook, want wow dit is heel leuk!

Ik wil daarom ook meteen tegen jullie zeggen dat je echt moet doen wat je leuk vind in het leven, jaag je ambities/dromen na! Ik vind dansen zo erg leuk en optreden voor mensen heel erg leuk, natuurlijk heb ik ook mijn onzekerheden(dat is menselijk), maar dit geeft zeker een stuk meer zelfvertrouwen! Verder heb natuurlijk ook nog school en volgende week toetsweek! Ik heb nog niks geleerd en weet eerlijk gezegd niet waar ik de tijd moet gaan vinden om te leren, maar uitdagingen zijn natuurlijk altijd leuk en ik ga er daarom ook helemaal voor!

Ik voel trouwens mijn benen echt helemaal niet meer! Zoveel gestaan gedanst en gezongen, ja gezongen. Ik had mij alleen opgegeven voor dans maar nu zing ik ook in het koor, super leuk:). Het is heel erg leuk om andere getalenteerde mensen te zien en dan met die mensen ook een voorstelling in elkaar te zetten. Allemaal mensen met dezelfde hobby en passie als jij. Heel erg zelfverzekerd en daar kan ik zeker een voorbeeld aan nemen!

Zo ik denk dat dit het wel weer was, inmiddels is het kwart over 11 en morgen heb ik mijn 3e dag! Druk, druk, druk!!! Ik denk dat ik nog wat filmpjes en preken ga luisteren voor kracht voor de rest van de dagen. Super bedankt voor het lezen en/of abonneren op mijn blog!


Ciao<3!


Contact:
mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten