woensdag 23 oktober 2013

The 10 little secrets about me TAG!


Secrets.
Eindelijk na een lange tijd weer een Tag en deze keer the 10 little secrets about me tag:)!
Wil je meer weten over mijn geheimen? Lees dan gezellig verder....


Welk product zorgt ervoor dat je het gevoel hebt dat je 1000 miljoen euro waard bent?
Ik heb dat niet echt bij producten, maar meer bij leuke kleding en schoenen. Eigenlijk gewoon als ik mij blij voel, dan heb ik het gevoel dat ik 1000 miljoen waard ben en natuurlijk ook mooie verzorgde nagels.


Wat is je huidsverzorgingsgeheim?
Die heb ik eigenlijk niet echt het enige wat ik doe is goed reinigen en gewoon vaseline op mijn gezicht, want dit maakt je gezicht heel zacht en gehydrateerd.

Deel je haar geheim.Loskammen, blow dryen en in een knot, niet echt een geheim maarja hahaha.

Wat is je grootste dieet regel?
Ik doe niet aan een dieet, ik vind dat je moet genieten van elke dag en lekker moet eten waar je zin in hebt. Wel er voor zorgen dat je ook genoeg groenten, fruit en
voedingsstoffen binnenkrijgt en genoeg sport natuurlijk!

Deel je work-out tip
Heb ik niet, maar het liefst dans ik als work-out, het is namelijk leuk en super gezond!

Welk parfum is mijn geheime wapen?
One Million Lady Million, wat een heerlijk parfum is dit<3.

Welk kledingitem zorgt er altijd dat mensen naar je omkijken?
Ik denk mijn broeken, ik houd namelijk heel erg van printjes en laat die zie je ook vaak terug op mijn broeken.

Wat is mijn meest gedragen sieraad?
Daaruit kan ik echt niet kiezen, ik hou van veel afwisseling.
Shop at Cost21.com,Blue water drop pendant necklace [sj0428] - $19.49 : Fasion jewelry promotion store,Supply all kinds of cheap fashion jewelry
Wie is mijn style crush?
Ik hou ervan om van iedereen wat te pakken, ik heb dus niet één style crush.
 

Vertel ons eens iets wat we nog niet weten van je?
Ik ben meestal heel erg positief en als ik iets wil bereiken ga ik er voor 1000% voor :).

Once you replace negative thoughts with positive ones, you'll start having positive results.

 
Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn antwoorden op de vragen te lezen. Als jullie het leuk vonden kan je mij volgen op google friend, Bloglovin en YouTube.


Ciao<3!


Contact:mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

2 opmerkingen: