maandag 18 november 2013

Dankbaarheid


Tumblr | via Tumblr

Er zijn zo veel dingen om dankbaar voor te zijn en misschien maak ik wel heel vaak zulke artikelen, maar ja je kan nooit dankbaar genoeg zijn, toch!
Kennen jullie die momenten dat je gewoon even beseft hoe dankbaar je voor het leven moet zijn? Ik heb zo'n moment en ik kreeg meteen inspiratie om te schrijven!
Sommige dingen nemen wij namelijk als vanzelfsprekend, terwijl sommige dingen juist heel erg bijzonder zijn denk bijvoorbeeld aan school, eten & drinken en lekker op de bank kunnen zitten met je familie. Ik heb hieronder wat leuke plaatjes verzamelt. Wat ik jullie nog wil zeggen is maak elke dag het beste van het leven, het kan zomaar voorbij zijn. Wacht niet op geluk en denk niet dat je alleen gelukkig kan zijn met dat ene ding wat je nog niet hebt. Wees vanaf nu!  Gelukkig met wat je al hebt en werk hard voor wat je nog wilt krijgen, niks is onmogelijk <3! 


Untitled | via TumblrTRVL&#8734;
Tigermotherfuck3r ◕‿◕ | via Tumblr
perf

you are what you read 











<3






















Dit was het dan alweer, hopelijk hebben jullie er iets aan gehad en vonden jullie het leuk om de foto's te bekijken! Tot de volgende keer :)

God Bless  & Ciao <3!

Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten