zaterdag 9 november 2013

Ik heb jullie hulp nodig!!!




Daar ben ik weer! En deze keer met een vraag, ik heb namelijk echt jullie hulp nodig. Dus denk jij dat je mij op enige manier hulp kan bieden? Lees dan verder om erachter te komen wat je moet doen.

Zoals jullie misschien al weten heb ik een YouTube kanaal waar ik maar een paar video's op heb staan (met helaas nog niet zo'n goede kwaliteit). Ik wil heel graag een mooie banner voor mijn YouTube kanaal, omdat ik in December elke dag jullie met mij mee ga nemen (De December vlogs). Ik ben helaas zelf niet heel technisch aangelegd en vroeg mij dus af wie van jullie iemand kent die een mooie banner gratis voor mij kan maken of wie van jullie dit zelf voor mij kan doen. Ik kan reclame maken voor jou blog en/of bedrijf als ruilprestatie. Het zal heel erg fijn zijn als je vóór 20 november 2013 jouw banner zou kunnen insturen, je zou mij heel erg blij maken!
Ik wil graag de tekst Believe, enjoy life and Follow your dreams erop willen en ook nog een foto, maar die kan ik pas opsturen als ik zeker weet dat je een goede banner voor mij kunt maken. Alvast super bedankt voor de moeite, het zou dus fijn zijn als je voor 20 november een banner kunt sturen met bovenstaand genoemde tekst met de dezelfde tinten als mijn site en het dus op graag tijd stuurt zodat ik mijn foto er nog aan toe kan voegen.

Stuur als je geïnteresseerd bent dus een mail naar: missbeautynerd15@live.nl !


Ciao<3!

Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: http://www.youtube.com/user/Marleon97

1 opmerking:

  1. Hm... ik heb geen verstand van dat soort zaken, sorry! Succes met het zoeken! love, Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen