vrijdag 27 december 2013

2014.



Quote

Het is over minder dan een week 2014!!! En bij een nieuw jaar horen natuurlijk voornemens. Benieuwd wat mijn voornemens zijn? Pak dan wat thee, koekjes of misschien een stukje taart? En lees gezellig verder........

Dit jaar heb ik hele andere voornemens dan alle jaren hiervoor. Er is dit jaar zoveel gebeurd en dat heeft mij veranderd, wel op een positieve manier. Ik heb door dat het leven alles behalve vanzelfsprekend is. Hieronder mijn voornemens voor het komende jaar.

1. Iedereen gezond en gelukkig.
2. Reizen/gaan naar:
*Concert
*Christelijke dienst.
*London
*Disneyland
*Utrecht
*Parijs
*Berlijn
*Antwerpen
3. Mijn talenten meer gaan gebruiken.
4.Alleen maar liefde geven en er zijn voor anderen.

Dream
Dit jaar kan ik bovenstaande zaken niet echt voornemens noemen, maar meer dingen die ik echt wil gaan doen. Dit jaar zal ik alle voornemens nakomen, en daar zijn jullie nu getuige van. Als het goed is moeten al mijn bovenstaande voornemens aan het eind van volgend jaar nagekomen zijn.

Hebben jullie nog voornemens/doelen voor volgend jaar? Laat het mij weten, dan kunnen we elkaar helpen onze voornemens na te komen.

Blessed.

Ciao<3!

Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten