zaterdag 21 december 2013

My Favorite Christmas Movies





Het is alweer bijna Kerst, mijn favoriete tijd van het jaar!
Daarom is het ook tijd voor mijn 1e kerst artikel van 2013, hopelijk vinden jullie het leuk!


Er zijn echt honderden kerstfilms, maar vandaag bespreek ik een aantal films die ik er weer elk jaar bij pak.

1. Home Alone:

Waarschijnlijk niet heel onverwacht, maar ik vind Home Alone echt helemaal geweldig.
De film bevat allerlei elementen zoals: spanning, humor, kippenvel en het is ook nog eens een superleuke familiefilm.
 
 
 
2. Drake and Josh Christmas Movie:

Dit is een Nickelodeon film en heeft zo'n mooie kerstboodschap. Ik zou hem echt meteen op internet zoeken en gaan kijken met je broertje en/of zusje of lekker alleen, leuk!!!
 
3.ELF:

Ik heb deze film zelf niet eens gezien , maar raadt deze film toch aan, omdat ik er zoveel goeds over heb gehoord. Laten we deze film samen uitproberen en laten jullie bij de reacties ook achter wat jullie van deze film vinden?


Dit waren dan weer een aantal kerst films die jullie echt moesten zijn, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.


Ciao<3!




Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl

YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten