maandag 2 december 2013

Sweater Weather Tag








Vandaag weer gezellig een Tag!!!
Namelijk de Sweater Weather Tag, ik zag deze tag al een aantal keren voorbij komen en ik dacht hé wat leuk  ik ga deze doen! Lees gezellig verder...

Let's go!




Favoriete geurkaas:
Ik ben niet een persoon die veel kaarsen koopt en echt let op welke geur een kaars heeft, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen, dan zou ik kiezen voor de geurkaars van de Action met watergeur (klinkt misschien raar?, maar het ruikt echt super fris!).
Koffie, thee of warme chocolade melk:
Ik kies dan voor thee, want koffie drink ik niet en warme chocolademelk drink ik alleen heel soms rond de kerstdagen, thee is altijd lekker!

Wat is de beste herfst herinnering die je hebt:
Op het moment dat ik dit schrijf ga ik aankomende zaterdag mijn Sweet 16 vieren! En ik ben ook komende dinsdag (morgen) jarig, dus ik denk dat mijn beste herinneringen worden :D.


Welke make-up trend vind je leuker: Winged eyeliner of donkere lippen:
Ik ga voor donkere lippen, want ik draag behalve lipproducten geen make-up.

Hoeden of sjaals : Sjaals, omdat ik die gewoon altijd draag.

Meest gedragen sweater:
Ik draag vooral hoodies heel vaak, maar niet echt vaak een bepaald soort sweater. Maar als ik een hoodie zou moeten kiezen, zou ik kiezen voor die van Nike.

Favoriete herfst nagellak kleur:
Ik hou heel erg van afwisseling mijn favoriete kleuren zijn: zwart, glitters, rood, confetti kleurtjes, eigenlijk alle kleuren haha :).

Skinni jeans of leggings: Eerst zou ik waarschijnlijk meteen zeggen Skinni jeans, maar sinds ik veel dans vind ik leggings ook helemaal geweldig, ze zitten zo comfortabel en fijn! Ik zou het echt proberen als ik jullie was, door het goed te combineren kan het ook heel net staan.

Laarzen of uggs:Uggs, die zijn heerlijk comfi voor binnen, als ik naar buiten ga heb ik liever laarzen, want die houden lekker de regen tegen en dat voorkomt natte voeten, wel zo fijn.


Dit was het dan weer! Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te lezen.


Ciao<3!

Contact:Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Link Tag: http://lenette12345.blogspot.nl/2013/11/sweater-weather-tag.html
Link foto's: www.tumblr.com

 


3 opmerkingen: