maandag 23 december 2013

The Christmas Tag




Het is over 2 dagen Kerst!!!!!!! So excited! Vandaag ''The ChristmasTag''.
Ik hou zoveel van Kerst, ik hoop dat jullie kunnen genieten van dit artikel!
Let's get started.

1. Welk geluid beschrijft hoeveel zin jij hebt in kerst?
''YEEEAAAAAAAAAAAH!!! ,WOEEEEEEEEEHHHHH ,ROOAAAAAAAAR!'' Zoiets denk ik.



2.Wat is het beste cadeau dat je ooit gekregen hebt?
Ik denk gewoon tijd met mijn familie doorbrengen en gewoon ja precious times.

3. Wat is het beste cadeau wat je ooit hebt gegeven?
Ik denk aan mijn zusje een hondje (nep)die ze al heel lang wou, hij kon lopen en blaffen, ze vond dat toen helemaal geweldig. 4. Zing een zin van je favoriete kerstlied:
Ik kan nu niet zingen, dus ik zal een zin noemen: ''All I want for Christmas is you!!!''.


5.Wat is jouw favoriete kerstfilm?
Mijn favoriete kerstfilm zijn alle films met een mooie betekenis, ik heb niet echt een favoriet, het zijn er teveel! 6.Laat zien hoe goed je bent in cadeaus inpakken:
Ik kan dit niet laten zien, maar cadeaus inpakken is niet echt mijn sterkste kant. Ik vind het heel erg leuk om te doen, maar het is wel eens gebeurd dat iemand het cadeau niet meer kon terugvinden in een cadeau dat ik ingepakt had, dat zegt genoeg denk ik.7.Wat is jouw favoriete ding van Kerstmis?
Dat ik er aan herinnerd wordt dat Jezus op die dag geboren werd, en dat het gewoon het begin was van vrijheid, geluk en liefde. Op Kerst wordt je er aan herinnerd dat je liefde moet geven en alles moet waarderen wat je hebt.



Dit was het dan weer, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen.

Everything is possible for one who believes.


Ciao<3



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten