vrijdag 7 februari 2014

Op weg naar het Lagerhuis

My dream picture edit by "LUZMO" Amazing Light Photo App
Het is nu vrijdag het einde van de week en wauw wat heb ik veel meegemaakt.
Ik besloot dus even een update te gaan schrijven, hopelijk vinden jullie het leuk!



Maandag, dinsdag en woensdag waren eigenlijk hele normale dagen gewoon school en huiswerk en heel veel tussenuren :). Maar donderdag was het zover ik deed met een groep mensen van mijn school mee aan Op Weg naar het Lagerhuis (Jongeren naar het Lagerhuis). Dit is een debatcompetitie en het veranderen van de wereld.

Het was echt een geweldige ervaring, wij zijn niet door, maar ik heb zoveel geleerd! Het was echt leuk om allemaal complimenten te krijgen en ook tegen professionals te spelen, zij halen de beste in jouw naar boven. Bij het eerste debat kregen wij een 9! En ik heb ook het 1 tegen 1 debat gewonnen, dan moet je in je eentje tegen iemand anders van de andere partij debatteren.
Ik ben echt blij, het was super leuk!

Ik wil jullie dus ook zeker aanraden dat als je de kans krijgt om mee te doen aan het Lagerhuis ook echt mee moet doen, het was echt een bijzondere ervaring.

Vandaag een uurtje naar school en dan vanavond lekker op de bank hangen met mijn familie.
En morgen helpen bij de open dag van mijn school , dus lekker vol schema.

Hoe was jullie week eigenlijk? Laat het achter bij de reacties :)



Contact:Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten