maandag 3 februari 2014

Passie.


.


Vandaag eens een bericht over passie. Ik vind het altijd super leuk als mensen volop hun passie gebruiken en ook genieten van wat ze doen, daarom vandaag lekker praten over passie. Het is misschien wat anders dan normaal, maar hopelijk vinden jullie het toch leuk.

Ik zie steeds meer mensen die filmpjes maken op YouTube van bijvoorbeeld optredens op het gebied van zang en dans, maar ook nog weleens mensen die eigen bedrijven beginnen. Ik vind het echt geweldig als ik zulke mensen zie en denk dan zelf ook aan alle doelen die ik stel. Hieronder een aantal van mijn doelen:

1. Een goede christen zijn ( Een goed persoon, niet perfect natuurlijk, maar het beste wat ik kan zijn).
2. Veel reizen en nieuwe mensen ontmoeten.

3. Angstloos leven.
4. Alles wat ik doe met volle passie doen.
5. Meer gaan ondernemen.
6. Beter en voller gaan dansen. Passion
Ik vind dansen zo leuk en ik wil dus ook echt mezelf beteren. Er zijn zoveel doelen die je stelt in je leven en ook al weet je niet hoe je leven loopt, het is toch altijd leuk om een aantal doelen te stellen. Doelen houden je gemotiveerd en dit vind ik een heel erg positieve eigenschap.

Hoe denken jullie over passie? En wat is jullie passie? Laten we verder praten bij de reacties of stuur mij een mail.

Super fijne dag toegewenst! #GodBless


Ciao<3

Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube:
www.youtube.com/user/marleon97
 

*alle foto's zijn afkomstig van weheartit, ik beheer geen rechten.

2 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien hoe je voor je geloof uitkomt!
    ik volg je! volg je me terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook altijd superveel doelen alleen haal ik ze niet altijd allemaal! ;)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen