maandag 19 mei 2014

Vriendschap


Daar ben ik weer! Ik ben weer bezig een aantal artikelen in te plannen en dit is de aftrapper! Vandaag schrijf ik over mijn ervaringen met vriendschsp en al het andere advies wat ik daaromheen kan geven. Hopelijk vinden jullie dit artikel leuk, let's get started!



Vriendschap is iets wat heel belangrijk in deze tijd en eigenlijk altijd belangrijk is geweest. Iedereen heeft zijn/haar vaste vriendengroep en/of beste vriendin(nen). Met je vrienden kan je alles delen: je zorgen, je liefdesverdriet,  degene waar je een oogje op hebt ;), een lach,  een huil en nog veel meer.

Het kan ook zijn dat je iemand bent die het moeilijk vindt om vrienden te maken of je vertrouwen geschaad is, om wat bepaalde vrienden jouw in het verleden aangedaan hebben. Ik weet dat iedereen heel anders tegen vriendschap aankijkt, de een vindt het heel belangrijk terwijl de ander het meer ziet als een extraatje.  Ik zal mijn mening en advies over vriendschap hieronder delen.

Vriendschap is iets leuks in je leven.  Je hebt een bepaald persoon of bepaalde personen gevonden waarmee het klikt. Mensen die goed bij je passen en waarmee je mooie herinneringen maakt. Vriendschap is iets wat je moet zien als iets wat je blij maakt, maar niet iets wat je nodig hebt om gelukkig te zijn. Van bepaalde vrienden moet je niet jouw stemming laten bepalen, als je jouw alleen tot bepaalde personen richt mis je alle andere mooie dingen in het leven.


Je moet beseffen dat je nooit alleen bent God zal altijd over jouw waken. Als je God op de eerste plaats zet zal de rest allemaal op zijn plekje vallen. Ga niet teveel stressen,  omdat je niet veel vrienden hebt. Wees gewoon je leuke zelf en wees sociaal en ontmoet allemaal leuke mensen. Heb geen verwachtingen van niemand en wees ervoor je vrienden zelfs als ze er niet altijd voor jou zijn. Wees zelf een goede vriend en deel jouw liefde. Verander jezelf niet voor iemand andere en loop weg bij de mensen die je ongelukkig maken.

Vriendschap is iets moois, leuks en lichts.  Maak van vriendschap niet iets zwaars, ongelukkigs en verwacht niet te veel van andere mensen. Niet andere mensen maken jouw gelukkih, je kiest er zelf voor het licht en de liefde en vrede van God binnen te laten en zo gelukkig te zijn. Wees een mooi mens en een goede vriend voor anderen.  Alle mensen die bij jou horen, zullen uiteindelijk ook op jouw pad komen. Heb geduld,  leer en heb een mooie weg naar je uiteindelijke bestemming.

Wow dot wad diep en lang zeg! Hoe denken jullie zelf over vriendschap? En wat vonden jullie van dit artikel? Mail mij of laat een reactie achter bij de comments.


Ciao ♡
"God is for you, so it doesn't matter who is against you.
In God I Will Trust. ♥"


Contact:
Mail:missbeautynerd15@live.nl
YouTube:www.youtube.com/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten