woensdag 23 juli 2014

Budget Mini haul




Ik heb een aantal nieuwe dingen binnengehaald, een heel klein aantal en ik dacht hé laat ik eens een artikel over deze nieuwe producten schrijven. Zo zijn jullie geïnformeerd over een aantal budget spulletjes die op de markt zijn. Lees gezellig verder!




Let's get started!

Deze budget mini haul begint met een paar slippers.
Ze kosten 3,- bij de Wibra, zeker budget! Ik vind het strikje echt super schattig en weet zeker dat ik er deze zomer en ook daarna veel plezier aan ga beleven.

Deze ketting was gewoon 1,- bij Lucardi! Whaat?! Ja alles op een rek was gewoon 1,-. Ik weet niet of dit bij elk filiaal is, maar kijk zeker bij jouw filiaal, je weet het maar nooit. Er was echt veel korting, 50%, 1,- van alles. Deze ketting kost oorspronkelijk 12.99,- en was nu maar 1,-. Super leuk aan deze ketting vindt ik het hartje zoals je ook op de foto hieronder ziet.



Dan deze rosé gouden ring oorbellen. Ik houd echt van rosé gouden sieraden, maar heb er helemaal niet zo veel. Deze oorbellen waren ook maar 1,- bij de Lucardi en die kan je natuurlijk echt niet laten liggen. Ze  kosten oorspronkelijk 7.99,-, dus weer scoor! Ik ben ook van plan binnenkort een rosé gouden horloge te kopen, dat kan ik dan onder andere samen dragen met de oorbellen.

Binnenkort komen er allerlei Back To School met Marleon video's op mijn YouTube kanaal : www.youtube.com/user/marleon97 (abonneer op mijn kanaal om als eerste op de hoogte te zijn van nieuwe video's). Maar vandaag zag ik gewoon bij de Wibra A5 notitieblokken die ik straks voor school kan gaan gebruiken (beter vroeg, dan laat :p). Het waren 5 notitieblokken van 72 vellen per notitieblokje en het kostte maar 1,-!


Dit was de budget mini haul, hopelijk vonden jullie het leuk om te zien en te lezen. Ik wens jullie een super fijne en leuke dag toegewenst, Don't worry be happy!


Ciao <3 #TooBlessedtobestressed! #LoveGod


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
Facebook: Marleon Dias Jones 


2 opmerkingen: