maandag 7 juli 2014

Summer food



Het is zo goed als zomer, ook al is het weer soms wat onrustig. Daarom vandaag een artikel met al het eten dat ik graag eet als het zomer is. Hopelijk vinden jullie het leuk! Lees gezellig verder.....


1. Yoghurt:

Dit is gewoon heel erg simpel, lekker en awesome en ook nog gezond. Gewoon lekker wat yoghurt waaraan ik soms nog wat muesli toevoeg, het is een goed en vullend ontbijt en zo heb je genoeg energie voor de nieuwe dag.



2. Wraps:


Ik vind dit heerlijk in de zomer, omdat ik dan niet echt een grote trek heb, maar toch moet eten ( of course :P) en dan houd ik van een lekkere rap met shoarma, sla, chilisaus en knoflooksaus, heerlijk!




3. Pizza!:


Mijn al time favorite van elk seizoen is pizza! Pizza kan in elk seizoen is zo gezond als je het zelf wilt, je kan het deeg namelijk ook van bloemkool maken hoorde ik (awesome toch?!). Ik houd zelf heel erg van Peperoni pizza en eet het liefst bij het restaurant Donatello's , ik ben er nog maar een keer geweest, maar het is heel lekker daar.


4.Watermeloen:

Een van mijn favoriete fruitsoorten is zeker de watermeloen, dit is echt zomers fruit en dit moet je in de zomer dus ook extra waarderen. In watermeloen zitten allerlei goede vitaminen en het is ook nog eens heerlijk, echt ''summer food.''


5. Burgers:

Burgers zijn heerlijk, je kan ze op je eigen manier invullen en je kan er zoveel eten als je wilt. Burgers vallen over het algemeen niet super zwaar en daarom ideaal voor bij het strand of na een super warme dag.


Er zijn nog veel meer dingen die ook super lekker zijn om te eten in de zomer, maar dit zijn wel echt mijn favorieten, ik hoop dat jullie wat food inspiratie hebben opgedaan en het leuk vonden om te lezen.

Ciao <3 en tot inspiration woensdag!



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten