woensdag 6 augustus 2014

Review + nailart Primark en H&M nagellak




Vandaag een review over een van mijn favoriete dingen, namelijk nagellak!
Ik ga een roze en een glitter nagellak reviewen en er ook een nail-art bij maken, benieuwd? Lees en kijk dan gezellig verder.....








We beginnen met de twee nagellak flesjes. Ik review een roze nagellak van Primark die 1.50,- kost en een gouden glitternagellak van H&M die 1,- kost (in de sale).


De nagellak van de H&M sluit na een keer openen heel raar. Hebben jullie dit probleem ook? Dat hij zeg maar niet meer op dezelfde manier sluit als dat het flesje gesloten was, toen je het nagellak flesje kreeg? Het is wel echt een super mooie chuncky gouden nagellak.

En het mooie neon roze nagellakje van Primark. Deze nagellak trok meteen mijn blik, it's beautiful!

                                      Zo zagen mijn nagels eruit na mijn nagel verzorg routine, helemaal gehydrateerd.



                                          Na 2 lagen nagellak aangebracht te hebben, zien mijn nagels er zo uit.
                                         Na 3 lagen zagen mijn nagels er zo uit en ook al zie je misschien op de foto's niet veel verschil tussen 2 en 3 lagen, maar 3 lagen ziet er echt beter uit. Je moet deze nagellak dus zeker wel opbouwen om het zo gelijk mogelijk te krijgen.
                                           Zo ziet het kwastje van de Primark nagellak eruit, prima kwastje.
                                            Het kwastje van het H&M nagellakje, wat smaller maar prima voor het aanbrengen van glitter nagellak.
Hier zie je de nail-art die ik maakte ik heb 3 lagen van de roze Primark nagellak aangebracht en 3 lagen H&M glitter nagellak. De H&M glitter nagellak heeft niet per se 3 lagen nodig, het ligt eraan hoeveel glitters je wil.
Beautiful ziet deze nail-art eruit! Er zitten kleine glitters en chuncky glitters in de gouden glitter lak dit vind ik echt super mooi en deze nail-art glinstert ook echt prachtig. De neon nagellak gecombineerd met de glinsterende gouden glitters is echt een top combinatie voor feestjes, etentjes of gewoon als je jezelf fab voelt ;).


Wisten jullie nog dat ik aan het begin zei dat de lak raar sloot? Later sloot hij op deze manier! Hij droogt in ieder geval niet uit, dus het maakt niet echt uit hoe deze nagellak sluit.

Conclusie:

Primark nagellak:
Het is een super mooie kleur, fel en neon en ook echt net zo mooi op je nagels als in het nagellak flesje. De prijs van deze nagellak is ook erg aantrekkelijk, 1.50,- is echt budget en je krijgt er 10 ml voor. Het enige nadeel is dat je deze kleur echt moet opbouwen om hem zo gelijkmatig mogelijk aan te brengen. Hij blijft zo'n 4 dagen goed zitten, in combinatie met de glitternagellak zeker een week. Ook droogt deze nagellak best langzaam, hij is na ongeveer 3 kwartier pas echt droog.

H&M nagellak:
Ik houd zo erg van glitter nagellak en deze gouden nagellak is echt awesome! Hij droogt in ongeveer 15 minuten, heeft super mooie glinsterende glitters en maakt elke nail-art gewoon meteen spectaculair, zonder dat je er veel voor hoeft te doen. Hij kostte 1,- in de sale en is normaal volgens mij 4,- en het nagellakje bevat 9 ml.


Dit was mijn review alweer, ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad en ervan hebben genoten. Laat me weten of je deze lakjes ook in gaat slaan.




Ciao<3!

Contact:

1 opmerking: