woensdag 8 oktober 2014

Muziek| Favoriete muziek van dit moment deel 1

bron


Zoals jullie misschien wel weten houd ik super veel van muziek. Ik ben dan ook heel erg blij dat ik de afgelopen tijd allemaal nieuwe mooie songs heb ontdekt, luisteren, kijken en lezen jullie gezellig mee? Let's go !



Beautifull-Mali Music:















Deze man maakt echt super mooie muziek met een mooie betekenis.
Dit liedje is echt heel dansbaar met de beat erin en heeft ook nog een mooie betekenis. Luister het snel!


Say yes- Michelle Williams ft Beyonce & Kelly Rowland:
















Dit liedje is echt geweldig! De boodschap is Als Jezus ja zegt kan niemand nee zeggen. yeah! Niemand kan je tegengehouden te bereiken wat op jou weg ligt. Zelfs als je niet christelijk bent, weet ik zeker dat als je dit lied hoort niet kan stoppen met dansen. 

Shower-Becky G:

De beat, de tekst, alles aan dit liedje vindt ik leuk. Waarschijnlijk kennen jullie dit liedje ook wel, ik dans hier altijd op met mijn zussen, we just love the song! 











Shake it off-Taylor Swift:
Dit liedje van Taylor Swift, vindt ik echt awesome. De boodschap is dat je jouw eigenlijk niet moet aantrekken van al het slechts wat mensen van je zeggen (negativiteit), maar het gewoon van je af moet schudden, SHAKE IT OFF! 








All I have to give- Mali Music:
Dit lied hoorde ik voor het eerst tijdens een kerkdienst waar ik zo'n 2 weken geleden naartoe ging. En zo kwam ik ook terecht bij beautifull. Dit liedje is echt mooi, rustig, heerlijk om mee te leren. 











Beautiful Life-Union J: 


















Mijn zussen kwamen met dit liedje en ik vond het meteen het beste liedje om een mooi modern choreografie op te doen. De betekenis van dit liedje is dat je gewoon tevreden met jezelf moet zijn, omdat je door onzekerheid vaak niet ziet, wat voor een prachtig leven op je wacht. 



Dit was het alweer, dit is deel 1 en deel 2 komt er binnenkort aan, omdat ik teveel liedjes had voor een artikel. Hopelijk vonden jullie het leuk.


Ciao <3!


Contact:

Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten