donderdag 16 oktober 2014

Reizen| Ik ga als God 't wil naar Rome!






Mensen, jullie zouden eens moeten weten hoe excited ik nu ben! Waaaaaaahh! Ik ga namelijk in mei met school naar Rome, heel ver weg nog, maar a girl can dream right! Ik heb er zoveel zin in! Wow, ik gebruik echt veel uitroeptekens... Maar ik ga dus met heel Vwo 5 en wauw ik kan nu al bijna niet meer wachten. Ook heb ik nog meer dingen meegemaakt, dus ik dacht laat ik het lekker van mij afschrijven. Grab some tea en lees dan gezellig verder...


  
Ik ga eerst even wat thee pakken, ik ben zo terug hahaha.

Okee, op mijn school maken ze altijd in een bepaald jaar een studiereis naar een andere plaats/land voor Havo 5 is dit Barcelona, voor Mavo 4 is dit Londen en voor Vwo 5 is dit ROMEEE! Mijn ouders hebben de brief getekend, dus het enige wat nog gedaan moet worden is het vandaag inleveren, maar als God 't wil gaat dat goed komen! Thank God! Ik ben zo blij!

Verder heb ik vandaag ook mijn stagecontract mogen tekenen bij een filmhuis, super excited! Ik ga achter de bar werken en ook bij workshops helpen, dus popcorn scheppen en films, ideaal. Ik ben op dit moment zo dankbaar en vond het echt een ultiem moment om een artikeltje te gaan schrijven.

In Rome verblijven wij in een hotel met 4 tot 6 personen, dus dat wordt vast super gezellig. Ik ga natuurlijk als het zo ver mag komen ook elke dag vloggen, dus stay tuned. Ik hoop tegen die tijd ook al een betere camera te hebben, zodat ik ook lekker veel foto's en video's kan maken. Ook moet ik natuurlijk genoeg souvenirs meenemen voor mijn lieve familie en ook wat leuke aandenken voor mezelf. En tja, ik kan niks anders zeggen dan dat ik oprecht, ultiem gelukkig ben! 


Hebben jullie ook weleens zo'n moment dat je ultiem gelukkig bent? Ik houd echt van deze momenten en besef dat elk moment zo'n moment kan zijn.

Hieronder nog wat foto's van plaatsen die wij gaan bezoeken in Rome (meer info volgt):





( Wij gaan een strand in Rome in Ostia bezoeken, en toen ik googelde kwam ik hier op uit, dus random beach in Rome ;))



Ciao <3! #Godszegen en liefde toegewenst anytime, anywhere 



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten