maandag 6 oktober 2014

Tags| I ♥ Fall Tag




Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe tag, yeah eindelijk weer! En omdat het alweer herfst is, besloot ik om de I  ♥ Fall Tag te doen, benieuwd? Lees dan gezellig verder! 



 Ik heb de Tag wat ingekort, omdat sommige vragen niet echt bij mij passen. Laten we in ieder geval beginnen! 

1.Favoriete lipproduct:


Mijn favoriete lipproduct in de herfst is sowieso een lippenbalsem. 
En omdat ik ook wel houd van een lekker kleurtje op mijn lip, ga ik voor de oranje Babylips, die is echt awesome. Hij is lekker zacht en laat een lekker vettig laagje achter op je lippen en ook een kleurtje. Wel maakt hij mijn lippen niet super zacht, dat is wel jammer. Anders zou ik lekker voor een vaseline gaan. 



2.Favoriete nagellak:
In de herfst draag ik niet perse andere kleuren als in de zomer. Ik ga gewoon vaak voor glitters, eigenlijk elke kleur met gouden, zilveren, blauwe, paarse of andere kleuren glitters, I love glitters! Als ik meer tijd over heb, maak ik ook gezellig een nail-art, maar meestal gewoon makkelijk en leuk glitters. 

3. Favoriete Starbucks drankje:

Om eerlijk te zijn, niet schikken!, Heb ik nog nooit Starbucks gedronken. Maar als ik naar de Starbucks zou gaan, zou ik waarschijnlijk kiezen voor een Chocolademelk met lekker veel slagroom, yum!


4.Favoriete kaars:

Mijn favoriet geur is vanille, dit vindt ik echt heerlijk voor in de herfst, maar ook voor in de winter. Zo warm en knus. 


5.Favoriete sjaal of accessoire :


Ik hou heel erg van die warme colsjalen, die kan je lekker om je heen wikkelen. Meestal draag ik die boven mijn winterjas, dit houdt mij lekker warm. 

6.Favoriete ding van de herfst:

Mijn favoriete ding van de herfst is dat de bladeren allemaal mooie kleurrijke kleuren krijgen. Ook vindt ik het leuk dat je lekker met een dekentje knus met je familie thee kan drinken en tv kan kijken en lekker kletsen, love! 

Ik had de vragen van deze link: http://www.frmheadtotoe.com/2012/11/tag-i-heart-fall.html

Dit was alweer de I love Fall Tag, ik vond het echt super leuk om te beantwoorden. Hopelijk vonden jullie het ook leuk om allemaal te lezen en te zien. Tot de volgende keer! 

Ciao <3 #Have a great week!

Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten