zondag 23 november 2014

Lifestyle| Happy Moments.



Ik zie ''Happy Moments'' voorbij komen op verschillende blogs en ik wordt er blij van die artikelen te lezen. Waaronder op die van: Mayara Esther. Vandaag dacht ik hé, laat ik ook zo' ''Happy Moments'' lijstje maken. Lees gezellig verder!


Ik voel mij veel ontspanner en positiever dan gisteren* Ik heb artikelen geschreven voor deze blog voor een week! * Ik heb heel veel motivatie om hard te werken voor school, blog en YouTube * Ik heb glitternagellak op! * Mijn familie maakt mij blij * Ik heb morgen een volle dag, vol met uitdagingen * De nail treatment van de Claires werkt heel goed, ik ga hem gebruiken in een favorieten video, want mijn nagels groeien super snel* Het feit dat ik veel inspiratie heb voor artikelen en video's * Het feit dat ik mijn eigen haar draag, zonder extensions *Het feit dat ik een adventskalender maak met losse pakjes cadeautjes voor mijn zusjes en ik dus de komende weken lekker veel cadeautjes mag gaan inkopen. * Het feit dat ik over ongeveer 20 dagen jarig ben! * Het feit dat ik zo lekker kan gaan slapen in mijn bed * Het feit dat ik allemaal feiten opschrijf, waar ik happy van wordt.

Hopelijk zijn jullie happy, want ik ben nu wel heel erg happy geworden door al deze dingen op te schijven. Wat vonden jullie trouwens van de artikelen van deze week? Zijn jullie er happy door geworden?

Ciao <3 & GodsBless! 

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones
Instagram: Marleon Jones 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten