dinsdag 18 november 2014

Lifestyle| Pica's van dit moment.


Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik dacht hé! Waarom laat ik niet wat leuke foto's van de afgelopen periode zien?! Het zijn echt de meest random foto's, dus laten we gezellig verder lezen en kijken! 



On the bike!


Engels leren voor de toetsweek. 

Ik wou gezond zijn en probeerde daarom een eitje met wat bieslook, peterselie, ui en wat kruiden. Ik vond het helemaal niet lekker, maar mijn zus wel, dus gelukkig heb ik er iemand nog blij mee gemaakt. 

Basic Ontbijt. 

Ik denk dat dit foto's waren voor een vlog tumbnail, dus jaa, smile! 

Even een duimpje omhoog!

Ik maakte voor het eerst een banner voor YouTube, ik wil het later nog echt professioneler, maar dit is voor nu wel goed. Wat vinden jullie er van? En hebben jullie nog tips voor het maken van een header en/of banner? 

Ik ben in een periode de afgelopen tijd, echt vaak naar de Mac geweest. Terwijl ik nu niet meer kan herinneren wanneer ik voor het laatst ging. Hier at ik samen met mijn zussen een McFlurry bij de Mac Donalds. Ik had een McFlurry M&M, jumeeh! 

Een onaangeraakte pot kokosolie, ik houd zo erg van kokosolie. Je kan kokosolie echt voor alles gebruiken. Zijn er nog meer mensen aanwezig die echt van kokosolie/vet houden? En waar gebruiken jullie kokosvet voor? 

Dit is het hoekje boven de openhaard, zo gezellig met al die kaarsen <3. 

Ik kocht een nieuwe rok bij de Primark en besloot om een hele fotoshoot er mee te gaan houden. Zie derest van de foto's :). 



Echt een food hoogtepunt, was dat mijn vader in de toetsweek pizza broodjes meenam van de Bakker Bart. Ik houd zo erg van pizza en pizza broodjes van de Bakker Bart. Happy! 

Ik houd echt super erg van koude sinaasappelsap en goed ontbijten of lunchen. Avondeten doe ik namelijk grotendeels goed, alleen sla ik ontbijt en lunch nog wel eens over. Als ik goed eet, voel ik mij ook echt veel beter, dus ik wil deze week elke dag ontbijten. Gaan jullie de challenge samen met mij aan? #breakfastwithlovelifespiration . 

Ik maakte zelf een haarmasker, die vrij goed werkte. Het enige nadeel was dat het haarmasker allemaal bananenstukjes achter liet in mijn haar. Sowieso als ik een haarmasker maak, dan gebruik ik geen eiwit, want dit blijft ook in mijn haar vastzitten. Voortaan moet ik in DIY maskers dus ook geen banaan meer gebruiken als ik het met de hand maak. Ik kan alleen banenmaskers gebruiken als ik het kant en klaar koop of mix in een mixer/blender. 


Dit was voor mijn gevoel echt een super lang artikel. Hopelijk hebben jullie er van genoten en als jullie dit vaker zien, kunnen jullie dat gezellig hieronder laten weten. 


Ciao <3 & GodsBless #Don't worry! Be Happy! 

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones
Instagram: Marleon Jones 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten