zondag 16 november 2014

Tag| Me Time Tag



Wauw, alweer een artikel online helemaal blij hiermee! Vandaag ga ik weer gezellig de vragen van een Tag beantwoorden. Veel plezier met lezen en kijken, enjoy!

Ik heb de tag van: Vera Camilla

Wat kijk je of lees je tijdens me time? 
Ik kijk meestal YouTube filmpjes en lees bijvoorbeeld een leuk boek voor een boekverslag, een tijdschrift of fashion magazine of ik lees de bijbel/ kijk naar preken. 


Wat draag je tijdens me-time?
Lekker een sportbroek met een luchtig t-shirt en een groot verst en soms sloffen. Sowieso als ik thuiskom wissel ik het liefst naar een joggingbroek. Hebben jullie dit ook?

Bron foto

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Ik draag sowieso nauwelijks make-up afgezien van lip producten. Bij me time houd ik er van dat mijn lippen gehydrateerd zijn, dus draag ik meestal wat kokosvet op mijn lippen, dit zorgt er ook voor dat mijn lippen niet helemaal kapot gaan in de winter :).

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
GLITTERNAGELLAK! Ik houd zo erg van glitter en glamour nails en nu ook in december, de feestdagenmaand! I just love it! Ik draag glitters eigenlijk het hele jaar door, het is gewoon feestelijk. 

Wat drink je en eet je tijdens me time?
Ik drink meestal een lekker sapje, water, limonade en in weinig gevallen wat prik. Trouwens nu het wat kouder wordt, drink ik ook vaak thee met of zonder melk en chocolademelk. Chocolademelk is echt een super favoriet, terwijl ik er in de voorgaande jaren niet zo van hield!

Wat is momenteel je favoriete kaars?
Wij hebben thuis dit moment een rode geurkaars van de Primark. Die is in de geur.. Ik ga het even opzoeken. Het heet Warm Winter Berry.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Meestal ga ik tijdens me-time niet de deur uit. Behalve op zaterdag als ik mijn Sabbath (rustdag) houdt, dan ga ik nog weleens naar de kerk of zoals afgelopen zaterdag cadeautjes inslaan/dingen voor anderen doen of ik lees gewoon lekker de bijbel thuis, het ligt eraan. Ik ben liever lui thuis, haha.

Bron foto

Ga je wel eens alleen naar de film?
Dat heb ik nog nooit gedaan, het is toch veel gezelliger om met anderen te gaan. Dan kan je nog lekker napraten over de film enzo. 

Favoriete webshop?
Ik koop eigenlijk nooit iets op webshops, de enige keer dat ik iets kocht was volgens mij het boek ''Happy Life'' van Mascha van Beautygloss. Ik ben meer iemand die echt persoonlijk in winkels kijkt en thuis dan de kleren past en anders iets terugbrengt. Passen jullie ook liever thuis pas de kleren? Ik heb niet echt het geduld om alles in de winkel te passen, maar vind het wel leuk om extreme hoge hakken met kleding aan te trekken voor gekke foto's in paskamers met mijn zussen of vriendinnen. 

Heb je nog iets toe te voegen?
Het is zondagmorgen 1:17 terwijl ik dit schijf en morgen heb ik stage en een gezellig avondje van de kerk, dus eigenlijk moet ik al gaan slapen. Ook nog wil ik een mooie Bijbeltekst met jullie delen: 
 "I can do all things through Christ who strengthens me"
- Philippians 4:13

(Ik kan alle dingen doen door God die mij kracht geeft) Ik weet het Bijbelboek niet in het Nederlands, sorry voor degene die daar benieuwd naar waren. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Mijn nieuwe blogschema zal ingaan vanaf deze week. Elke dinsdag, donderdag en zondag dus een artikel en elke maandag en vrijdag een video en in december elke dag een video voor Vlogmas! 


Ciao <3 & GodsBless #MakeTodayYourBestDay <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones 
Instagram: Marleon Jones 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten