zondag 22 februari 2015

Nieuw Blogschema



















Jullie zullen wel denken, Girl!, Waar was je al die tijd?! Ik had mij namelijk voorgenomen om elke dag een artikel te gaan plaatsen, helaas is dit niet helemaal gelukt. Benieuwd wat ik allemaal in de tussentijd heb gedaan en wat de plannen voor de toekomst zijn? Lees dan gezellig verder...



 In de tussentijd heb ik wel constant video's geplaatst op mijn YouTube kanaal op de vrijdag, in de vorm van Themavideo's. De video met de aankondiging kan je hieronder nog even bekijken. En ik ben natuurlijk druk bezig geweest met school. 



Ik vind het gewoon jammer dat ik niet alles uit mijn blog haal wat er in zit, ik blog namelijk a.s. 18 juli alweer 3 jaar. Daarom wil ik vanaf maandag 9 maart 2015  elke dag, ja ELKE DAG! Nieuwe artikelen online gaan zetten. Dit is mijn doel en ook echt een doel die ik al heel lang heb en wil gaan behalen.

Ik ben op dit moment foto's aan het schieten, artikelen aan het bedenken en ga ook beginnen met schrijven. Ik wil mij ook meer gaan verdiepen in de lay-out en de technische aspecten van mijn blog. En ik wil ook een Instagram voor mijn YouTube kanaal en blog beginnen, hier horen jullie later meer over! 

Ik wil echt meer met mijn blog gaan doen, dit jaar in juli bestaat mijn blog namelijk alweer 3 jaar! Wauwie de tijd gaat echt snel. Je kan de volgende dingen verwachten:


- Lifestyle: Motivatie artikelen over onderwerpen als onzekerheid, inner beauty,  vriendschap, school, sport, gezond eten en ga zo maar door.
- Beauty: Huidverzorging, nagelverzorging en ga zo maar door.
- Dreams: Achter je dromen aangaan, reizen, inspiratie foto's/post.

- Education: Boekreviews, tips tegen stress, planningstips.
- Hair: Hoe verzorg je (kroes)haar, mijn favoriete haar producten, etc.
- Video's: Al mijn YouTube video's die ik elke vrijdag om 06:00 plaats zullen hier online komen naast een standaardartikel op vrijdag: ''What have I learned this week, waarin ik vertel welke les ik uit deze week haal. Al excited? Ik wel!.


En veel nail-arts, artikelen over mijn reisverslagen en veel meer over alle dingen die ik met jullie wil delen. Ik zal ook kijken naar een nieuwe lay-out, die hopelijk snel online kan komen.


Ik hoop dat jullie ook uitkijken naar de nieuwe artikelen die op mijn blog gaan komen. Jullie moeten nog even geduld hebben, maar daar krijgen jullie ook goede kwaliteit voor terug.
Ik zal ondertussen geen nieuwe artikelen plaatsen, alleen wel alle video's die ik op mijn YouTube kanaal plaats hier plaatsen. Als je trouwens op mijn YouTube kanaal wilt kijken, dan kan je gaan naar Marleon97 . 



 Ciao & Godsbless <3!


Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten