dinsdag 14 april 2015

Comeback

†
















Ik ben echt al een tijdje afwezig geweest, best erg eigenlijk. Ik heb niet de tijd genomen om te bloggen, maar ik wil weer gaan beginnen, maar deze keer wel op een realistische manier.


Ik wou elke dag een nieuw artikel plaatsen, tenminste dit was mijn doel. Dit is best lastig om te halen en ik vind het spontaan online zetten van artikelen veel leuker, gewoon schrijven als er iets leuks opkomt en het dan online zetten of inplannen voor een ander moment. Ik ben wel heel erg druk geweest met video's maken de afgelopen tijd, ik heb namelijk een YouTube kanaal als jullie dat nog niet wisten, genaamd Marleon97 .
.
Op mijn YouTube kanaal plaats ik elke doordeweekse dag in de maand april een video en hoewel dit echt een leuke uitdaging is, kost het ook een hoop tijd. Daarom doe ik het ook lekker voor een maand om het even uit te proberen. Daarna gewoon weer lekker op de vrijdag uploaden en ook meer bloggen, ook al eerder meer bloggen hopelijk :).

Nu ik schrijf merk ik wel weer hoe leuk ik het vind, ook al ben ik nu half aan het hyperventileren als ik denk aan alle dingen die ik nog moet doen. Ik moet echt meer Let Go, Let God en gewoon LEVEN! Als jij jouw nu ook helemaal gestrest voelt zou ik zeggen, jij leeft dat betekent dat jouw weg hier op de aarde nog niet voorbij is. Geniet van vandaag, geniet van alles wat je doet en wees dankbaar voor wat jij allemaal hebt. En als laatste laat niemand jou licht, jouw schoonheid dimmen, Jij bent geweldig!

Admit to God you are a sinner. Believe that Jesus is God's Son. Confess your faith in Jesus Christ as your Savior and Lord.  Read/study your Bible. Live every day for Jesus Christ. God sent His Son Jesus to die on the cross to forgive you where you have sinned and went against God. We learn that in John 3:16. God bless you all!!!!!!!!!!:) Heaven or hell. I believe this is where the two choices of eternity are. God bless❤️

Dit was wat ik voor nu wou zeggen. Jullie zien mijn artikelen vanzelf allemaal voorbij komen, ik zou zeggen veel plezier met LEVEN!

Ciao & Godsbless! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97



* Alle foto's zijn afkomstig van Pinterest :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten