zondag 19 april 2015

Outfit of the day! (1)



Hallo allemaal! Vandaag ga ik een van mijn favoriete lente outfits met jullie delen, namelijk deze bovenstaande outfit. Ik zou zeggen veel kijk - en leesplezier! Lees gezellig verder.....


Ik kreeg laatst een nieuwe broek, een broek met leuke bretels. en ik had ook nog een leuk jasje liggen die ik had gekocht en dit maakte een super leuke outfit samen. Laten wij het maar eens samen gaan bekijken!




Kijk die meid lachen.






Je kan de bretels laten hangen als je een stoerdere outfit wilt.



Je kan de bretels ook omhoog dragen en dit maakt het
classy, wat netter en geeft het weer een hele andere look.

Wat ik zo leuk vind aan deze outfit, is dat het zo licht en vrolijk is
en lekker roze ook, maar toch subtiel.

























Deze statement ketting heb ik van mijn zus geleend net als
het witte t-shirt trouwens. Ik moet echt snel wat basic shirts gaan kopen binnenkort,
maar back to the outfit. Deze ketting is een heel mooi detail bij deze outfit.

Waar komt alles vandaan?
> Jasje = H&M.
>Roze oorbellen= Cadeautje.
> Wit t-shirt = H&M. 
> Broek met bretels = Een marktje.
> Roze nikes = Foot L
ocker. 
>Statement ketting= Primark.

Heel erg bedankt voor het lezen en kijken naar dit artikel, ik hoop dat jullie er van hebben genoten! Wat is jullie favorieten lente outfit?

Ciao & Godsbless! <3 #Keep Smiling :D.

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten