woensdag 3 juni 2015

Het eerste officiële verhaal uit mijn verhalenserie

Bron
Elke woensdag komt een nieuw deel uit mijn verhalenserie online, die ik zelf schrijf. Het gaat over Jasmine, een meisje van 15 jaar en als je derest wilt lezen van de inleiding kan je dat hier doen. Laten wij beginnen met het eerste deel van dit verhaal. Benieuwd? Lees dan gezellig verder!


De eerste schooldag, een nieuw begin. Krijg ik wel vrienden? Zullen de leraren mij wel aardig vinden? Hoe zou het allemaal zijn? Dit zijn allemaal dingen die Jasmine zich afvraagt. Het is maandag 20 augustus, de eerste dag van het nieuwe schooljaar. Het is tijd om naar de 4e klas te gaan en Jasmine gaat naar een compleet nieuwe klas. Jasmine is door haar cijfers namelijk een niveau gestegen en mag daardoor naar de 4e klas havo, terwijl zij de voorgaande jaren in mavo klassen heeft gezeten.

Zal ik het wel redden? Kan ik mijn ouders trots maken? Ik ben zo zenuwachtig, denkt Jasmine.

''Jasmine wat wil je op jouw brood hebben?'' vraagt de moeder van Jasmine. ''Nutella!'' Jasmine houdt namelijk zielsveel van Nutella, ze zou Nutella met alles kunnen eten. Jasmine rent snel naar beneden, het is al 9 uur en om half 10 begint de introductie dag.

''Jasmine je moet opschieten, je moet over een kwartiertje al vertrekken!'' ''Ik weet het mama, ik weet het.''

Een kwartier later rijdt Jasmine het schoolplein op, het bekende schoolplein waar zij al vele malen eerder overheen heeft gereden, maar deze keer met een heel ander gevoel. Vandaag was het begin van een nieuw tijdperk, alles zal anders worden na vandaag, spannend!

Het is nu tijd om het klaslokaal te zoeken, dit is geen probleem voor Jasmine, het is een kwestie van weten welk lokaal het is. Jasmine moet naar lokaal 275 op de 2e verdieping en als ze binnenkomt zit iedereen al netjes op zijn plek. Het valt stil als zij binnenkomt.

Een jongen genaamd Bram zegt: ''Hee kijk eens wie daar is!'' Jasmine weet uit verbazing niet wat zij moet zeggen. Gaat ze voor een hallo, negeert ze het, gaat ze er spontaan op in? Jasmine heeft niet lang tijd om na te denken, de mentrix komt al binnengelopen genaamd: mevrouw Diangelo.
Jasmine wil net gaan lopen, maar struikelt over een been, ze voelt zichzelf voorover vallen, dit gebeurt toch niet echt?!

Hoe gaat dit aflopen?


Als je wilt weten hoe dit verhaal zich zal voortzetten, dan kan je volgende week woensdag terugkomen voor een vervolg op dit verhaal! Laat hieronder weten hoe jij denkt dat het verhaal zich zal voortzetten.

Ciao & Godsbless! #Keep Smiling! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten