vrijdag 12 juni 2015

Laat niemand je blijdschap van jouw afnemen.


Hallo lieve lezers! Vandaag dacht ik hé, waarom deel ik geen levensles met mijn lezers? Bij deze, ik deel vandaag een van mijn vele levenslessen, :P. Benieuwd? Lees dan gezellig verder...

Er gebeuren in het dagelijks leven meerdere dingen, dingen die leuk zijn en dingen die wat minder leuk zijn. Het leven is een reis vol met allerlei beproevingen en je kan er zelf voor kiezen hoe je op die dingen reageert.

De les/ het advies die ik jullie vandaag wil geven, is om een positieve houding aan te blijven nemen, hoe stom iemand ook tegen je doet of hoe slecht jij jezelf ook voelt. Je hoeft je niet meteen ook te voelen hoe jij je gedraagt, maar hoe langer je positief reageert, hoe sneller je het ook echt van binnen zo gaat voelen.

Iedereen die je tegenkomt in het leven heeft een verhaal. Hoe blij en zorgeloos diegene ook lijkt. De foto's op Instagram, Facebook, Twitter, laten niet iemands leven zien, dus vergelijk jezelf daar ook niet mee. Ons leven is mooi, wij hebben zoveel en waarom zouden wij langer de tijd besteden aan ongelukkig te zijn en al helemaal niet om andermans gedrag, het is tijd om te LEVEN!

Dit is een kleine boodschap, die ik jullie wou meegeven. Ik ben van plan echt de beste persoon ever te zijn, zolang wij wakker worden, is onze tijd niet voorbij en hebben wij zeker nog een doel op deze aarde, waaronder ons lichtje schijnen.

Zijn jullie het met mij eens?

Bron
Ciao & Godsbless! # Keep Smiling!

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97







Geen opmerkingen:

Een reactie posten