maandag 1 juni 2015

Tag| I Love Spring Tag





















Vandaag weer gezellig een tag, die in het teken staat van de lente! Ik ben heel erg blij dat ik weer lekker kan schrijven op mijn blog. Ik zou zeggen, laten wij beginnen! Enjoy!

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?Wat dachten jullie van alle kleuren! Ik houd echt van alle kleuren, behalve zwart dan, dit vind ik vaak een beetje depri, behalve als je het combineert met glitters.

2. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?
Ik word vrolijk van het lekkere weer, wat niet te warm is. Dat het laat donker is en dat het ook vroeg licht is. Het gevoel van in het weekend na het uitslapen wakker worden met een zonnestraal in je gezicht, vind ik echt heerlijk. Ook is het leuk om zonder jas te kunnen fietsen, niet altijd maar goed en gewoon lekker te wandelen buiten en buiten te zitten tijdens pauzes, tussenuren en in de tuin.

3.Welke items in je kast bewaar je speciaal voor de lente?
Kleurrijke jacks. Ik heb een aantal jacks van de Coolcat, waaronder ook een rode jack en die is echt heerlijk kleurrijk voor in de lente en die kan ik ook gewoon lekker dragen, omdat het, meestal, warmer is.









Bron




4. Van welk nummer krijg je spontaan de lente in je bol?
Ik houd echt super veel van muziek en ik heb ook echt een aantal nummers die ik super leuk vind voor de lente. Mijn favoriet is toch....


5. Welke musthave hoop jij nog te scoren tijdens dit voorjaar?
Ik hoop dat ik nog een lange maxi jurk ga vinden, want maxi jurken vind ik persoonlijk echt heel
mooi.

Heel erg bedankt voor het lezen van dit artikel. Ik hoop dat jullie helemaal in de lente sferen zijn gekomen en ik hoorde dat er lekker weer is voorspeld voor dit weekend, yeaah! Tot woensdag met weer een gloednieuw artikel!




















Ciao & Godsbless! #Keep Smiling! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten