maandag 21 september 2015

Fashion| De herfst komt eraan!


Yeah, het is alweer eind september en dat betekent dat wij in het najaar zitten en de herfst dus aan het beginnen is. Dit betekent dat alle zomer kleding naar de achterkant van onze kast mag gaan verdwijnen en het tijd is om herfst kleding te gaan uitzoeken. In het artikel van vandaag laat ik wat fashion inspiratie foto's zien, om aan te geven hoe ik er bij wil lopen deze herfst. Benieuwd? Lees en kijk dan gezellig verder!


big scarf + long jacket. Love this lookBron

Bovenstaande outfit is heel erg sportief, helemaal mijn stijl. Een mooie chique transcoat gecombineerd met een basic streepjes shirt, zwarte broek, Nike Air Maxs en een nonchalent omgewikkelde sjaal. Ik vind deze outfit echt awesome! Het is comfortabel en stoer, helemaal mijn stijl. Deze outfit is echt geschikt voor een maandag, na een weekend is het heerlijk om zo comfortabel en fashionable een nieuwe week te beginnen.


25 Great New Outfits For Your Winter Lookbook - Style Estate - #FashionEstateBron

Deze outfit is zo cute en anders, I love it! Ik heb zelf een zwarte skater skirt in mijn kast liggen en denk dat ik zelf een hele leuke eigen interpretatie kan maken op deze outfit, dus dat ga ik ook zeker doen. Deze outfit zou ik dragen als ik een presentatie heb op school of gewoon even speciaal wil doen, haha.

Love the statement bag #fashion #styleBron
Soms heb je eens zin in een outfit die net wat netter is, maar toch comfi , dan zou ik zeker gaan voor deze outfit.
Deze outfit heeft vrij basic kleuren, maar valt toch op door de pop of colour, namelijk de rode tas.


55+ Fall Outfit Ideas, super cute clothing inspiration for fall!Bron

De laatste outfit, maar zeker niet de minste. Ik wou graag nog een outfit in dit artikel zetten met hakken, want hakken vind ik geweldig om te dragen. Al ben ik niet de beste hakken drager, dus ik zal deze outfit dragen op een dag waarop ik niet zoveel lesuren heb. In ieder geval, back to the outfit, het is echt een super leuke outfit, heel chique en super trendy. Deze outfit past ook nog eens perfect bij de herfst door de bordeaux tinten die erin terugkomen. I'm done!

Dit was mijn herfst fashion inspiratie alweer, ik ga eens in mijn kast kijken en nieuwe outfits maken.
Hopelijk vonden jullie het leuk!

Wat is een herfst kleding item die jij niet kan missen in je kast? 

Ciao & Godsbless # Keep Smiling! <3

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97

Instagram: Marleon_97




Geen opmerkingen:

Een reactie posten