maandag 6 augustus 2012

#1 Wishlist deel 1

Hee people,

Ik heb een paar dagen geleden hierover al een artikel geschreven.
En tip voor spaarders is om een wishlist te maken! Dit is heel leuk en kan op veel verschillende manieren.
Vandaag laat ik één van de manieren zien , die ik heb gebruikt.
Ik was heel druk met sparen , maar door de vakantie is dit niet helemaal gelukt.
Dus nu ben ik achtergebleven met nog maar 0,20 cent hahaha niet helemaal gelukt dus.
Daarom ben ik vanaf gisteren begonnen met elk geld dat binnenkomt appart te leggen en een spaarplan te maken.
Hierover later meer informatie.
In ieder geval hieronder het eerste deel van mijn lange wishlist in lijstvorm.

1.rose goud horloge :
Dit is echt een groot favoriet op mijn lijst .
Sinds ik rose goud ontdekte sinds beautygloss ben ik helemaal verliefd.
Ik zal wel alles in deze kleur willen kwa sieraden en schoenen lijkt mij ook wel gaaf.
Maar als eerste zou ik willen beginnen met een rose goud horloge.
Hieronder een voorbeeld:


2. Tatoo panty:
Toen ik vorig schooljaar voor school een krant moest maken en op zoek was naar leuke fashion om erin te stoppen.
Kwam ik dit apparte beauty onderdeel tegen.
Het is een oplossing voor meisjes die tatoos willen maar geen toestemming hebben van hun ouders.
Door deze panty's lijkt het toch nog wel alsof je tatoos hebt.
Ik wil deze panty niet omdat ik tatoos wil , maar omdat het mij gewoon vet lijkt om in je stash te hebben.
Hieronder een voorbeeld:


3.Nicki Minaj collectie van O.P.I:
Dit is zeker een must have voor mij.
Ik vind deze collectie zo vet en dan vooral de roze variant ervan (Pink Friday).
Deze staat dus zeker echt heel hoog op mijn verlanglijstje.
Hieronder een voorbeeld:


4.Nail fruits:
Ik schaam me als nagellak verslaafde dat ik dit niet in mijn stash heb.
Ik zie dit namelijk vaak op blogs en vind dit helemaal geweldig.
Hieronder een voorbeeld:


5.Kwastenset action:
Dit is zeker iets wat ik heel lang al wil uitproberen.
En het liefst wil ik de variant die je hieronder ziet of de nieuwe tijgerprint variant ervan of allebei!
In ieder geval zal ik dit heel erg graag willen kopen.
Hieronder een voorbeeld:




Dit is het eerste deel van mijn grote wishlist hopelijk was het leuk om te lezen.

bye,,










Geen opmerkingen:

Een reactie posten