maandag 6 augustus 2012

Collective haul

Hee people,

Zoals ik al eerder vertelde is het sparen tot en met nu toe mijn niet zo goed afgegaan.
Dus begin ik vanaf vandaag gewoon lekker overnieuw :d.
In ieder geval heb ik wel wat spullen verzameld en die zou ik nu hieronder gaan opschrijven.
Misschien kunnen jullie er nog inspiratie uit halen? ;)

Als eerste begin ik met de aankopen van de Primark in Essen (Duitsland) jammer genoeg had ik mijn geld aan een beetje heel erg opgemaakt , maar ik heb toch nog wat leuke dingen kunnen meenemen.

1. Als eerste heb ik een oorbellen set meegenomen (hier zitten 5 oorbellen in) en het kost 2,00 euro.
(je kreeg gouden ringen, roze doodshoofden,gouden stuts,roze sneakers en gouden bliksemschichten)
2.Het tweede wat ik kocht was een jegging (dit is een jeans en legging in één) dit kocht ik in de kleur zwart , omdat ik dit de meest practische kleur vond.  9. euro
Omdat zwart overal bij past.
3.Een portemonee die taupe heet 5,00
4. Een lippenpalet met acht kleurtjes 2,50
5.Een paarse printed jeans met zwart tijgerprint. Afgeprijsd van 17 naar 5 euro
6.Een trui met halve mouwtjes lichtblauw wit gestreept 3,00
7.Een witte hemd met allemaal kusjes erop afgeprijsd naar 1,00

Als tweede zal ik vertellen over het kleine aankoopje dat ik in de Tally Weijl heb gedaan:
Het enige wat ik bij de Tally Weijl kocht was een roze t-shirt met kant aan de voorkant en de achterkant gewoon normaal 10,00

Als derde de aankopen van de hema :
Het eerste wat ik bij de hema kocht was een long lash mascara brown die was afgeprijsd naar 2.00
En het tweede was een Voordelpakket voor school die was afgeprijsd naar 10,00

Nu mijn aankopen van de h&m:
Een geel kettinkje met allemaal bedels eraan afgeprijs van 3,95 naar 1,95

Aankopen kruidvat:
Bij  de kruidvat kocht ik in een van de opruimbakken een Limited edition nagellakje van de Revoltaire lijn in de kleur Colour of Honor voor maar 1 euro!
En een agendag voor 1,00 en een etui voor 0,80 cent :d

Aankopen trekpleister :
Bij de trekpleister kocht ik van de Essence ready for bording lijn een lip en cheeck crème in nummer 01 voor 2,50

Dit was het dan weer allemaal en in totaal heb ik: 56,73 uitgegeven de afgelopen twee maanden hier schrik ik heel erg van! :o
Over twee maanden zou er weer zo'n collective haul komen en dan zeker met minder veel spullen!
Ik hoop dat het beetje een leuk artikel was

byee,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten