maandag 13 augustus 2012

Het begint weer...

Hee people,

het is bijna weer zo ver school begint weer voor sommige al vandaag.
En dat betekent natuurlijk weer veel toetsen, huiswerk etc.
En natuurlijk een nieuwe klas!
En voor mij is dit ook weer aan de orde ik ga namelijk een niveau omhoog en krijg een totaal andere klas.
Ik vind het best spannend , maar ik heb mij voorgenomen om sociaal te zijn en zoals mijn moeder altijd zegt er is altijd wel één iemand waarmee je om kan gaan.
Maar heb jij ook moeite met naar mensen toe stappen, dan wil ik je zeker aanraden om naar beautygloss te gaan want zij heeft laatst daar nog een filmpje over gemaakt.
Ik zal elke schooldag wel uitgebreid gaan bespreken, en ik ga nog ffe lekker genieten van het laatste weekje vakantie!! En voor de gene die al met school begonnen zijn succes met het leren en wees sociaal om vrienden te maken en de gene die nog niet begonnen zijn. Fijne vakantiee !!

Byee, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten