maandag 13 augustus 2012

Zout masker

Hee people,

vandaag ben ik begonnen met een nieuw experimentje om voor een groot deel van mijn puisten af te komen.'
Dit DIY zag ik op een blog voorbij komen en ik dacht meteen dit ga ik ook doen , omdat het heel goedkoop en makkelijk te maken is.
Het enige wat je nodig hebt is zout (zeezout) of gewoon zout dat niet bewerkt is en water (kokend of koud) .
Ik zelf gebruikte gekookt water want hierin lost zout sneller op en ik heb het idee dat het met warm water ook beter werkt.
In ieder geval ik gebruikte fijn zout met jodium erin en deed hiervan ongeveer 5 theelepels in een bak toen gooide ik er wat kokend water bij (niet te veel) en depte hier een wattenschijf in.
Het nadeel met kokend water is dat je wel even moet wachten tot het watje een beetje afgekoeld is.
In ieder geval je verdeeld dus het watje over je gezicht en wacht nu 5 minuten hierna kan je met een nat watje of washandje of met wat water je gezicht schoonmaken.
En wat crème aanbrengen en klaar is kees!! Als je dit dagelijks doet moeten je puistjes dus sneller verdwijnen en moeten er ook minder snel nieuwe bij komen.
Ik ga dit een week doen en eens kijken of dit ook bij mij werkt.


Byee, <3

2 opmerkingen:

  1. Mijn blog toevallig?(:
    Werkt het al een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja :) complimenten voor jou blog er zijn echt leuke dingen op te vinden.
      Het werkt nog niet echt , maar heb het ook nog maar een dag geprobeerd :)

      Verwijderen