dinsdag 7 augustus 2012

Review Starsitter in de States

Hee people,

vandaag een review over het boek Starsitter in de States geschreven door Renske Werner.
Ik heb dit boek net uitgelezen in één dag! En het was letterlijk een boek die ik niet meer kon wegleggen.
Dit is niet echt zo'n sterk meidenboek als de vorige boeken die ik heb gelezen, maar toch zou ik hem meer aanraden voor meisjes.
Jongens kunnen hem natuurlijk ook leuk vinden.
Dit boek gaat over Annelore die uit Wassenaar naar New York is gegaan en bij haar tante woont die conecties heeft bij de hogere burgers.
Annelore heeft altijd op de toneelschool gezeten, maar wordt daar door een intervieuw in een populair tijdschrift.
Hierdoor veranderd alles voor Annelore en moet ze zoeken wat ze nu moet gaan doen.
Annelore komt op een dinner in connact met een deftige mevrouw die haar een baantje aanbied als p.a(personel assistent) van haar dochter Emma.
Maar deze baan bevat niet alle glitter & glamour die Annelore verwacht.
Gelukkig heeft ze nog haar vriendje James, haar beste vriend David en haar beste vriendin uit Wassennaar Lil.
Ik zou dit boek zeker aanrader want het is echt een page turner!

Dit was het weer! op naar het volgende boek.

Byee,,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten