donderdag 9 augustus 2012

Review Verwachtingen

Hee peeps,

Vandaag weer een review van een boek die ik uit heb.
En vandaag is het boek Verwachtingen van Tine Bergen aan de beurt.
Dit is ook zeker een heel erg leuk boek, maar niet zo oppervlakkig als de boeken die ik hiervoor heb gelezen.
Dit boek is heel realistisch geschreven en heeft ook echt te maken met dingen die nu heel veel gebeuren.
Ook is de leeftijdfactor van dit boek iets anders.
De vorige boeken waren geloof ik allemaal vanaf 12 à 13 jaar en dit boek is geschreven voor kinderen rond de 14 jaar.
Dit boek gaat over de 19-jarige Sofie, ze heeft net ontdekt dat ze zwanger is van haar vriend Matte die voor 3 weken naar Ierland vertrokken is.
Dit verhaal speelt zich eigenlijk tot aan de laatste bladzijde rondom de trein en het station.
Dit boek is ook zeker een pageturner ( je kan het echt niet wegleggen) .
Ik vind dit boek niet echt specifiek een meisjesboek , omdat het echt over een gebeurtenis gaat die heel veel jongeren op dit moment doormaken.
Ik raad dit boek dus aan voor jongens en meisjes.

Dit was het weer ik hoop dat jullie dit boek ook gaan lezen.
En zoals de anderen boeken is dit boek ook gewoon te lenen bij de bieb .

Byee, <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten