zaterdag 15 september 2012

Egale Huid

De perfecte huid, ja of die bestaat weten we niet .
Maar een schone huid en verzorgde huid bestaat wel , maar ja hoe kom je daar aan.
Ik heb een tijdje geleden al een artikel geschreven over mijn tips tegen onzuiverheden.
Dus vanaf nu elke week een egale huid update.
Mijn challange is jammer genoeg namelijk niet gelukt , omdat jaa ik vond 2 liter water per dag gewoon te veel.
Daarom besluit ik vanaf maandag te beginnen met 0,5 liter per dag en zo op te bouwen naar 2 liter.
Jullie kunnen dus de komende weken van mij allerlei tips & tricks verwachten.
Als je zelf nog tips hebt mag je ze natuurlijk ook altijd achter laten bij reacties.

BYe, <3

2 opmerkingen:

  1. Heeeyyy

    Supper toffe berichtjes!! ik volg je :) Zou je mij ook willen volgen??

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen