zondag 16 september 2012

Most worn Summer things Tag

Hee peeps,

Vandaag weer een Tag en deze keer over de meest gedragen kleding in de zomer.
Een beetje raar als je bedenkt dat de herfst volgende week begint, maar toch wel een leuke afsluiter.

1.Mijn meest gedragen foundation is geen een .
Ik draag namelijk geen foundation, maar als ik een foundation zou dragen in de zomer zou het een bb cream zijn.
2.Mijn meest gedragen deo is de Sanex dermo invisible.
Dit is een deo die geen witte vlekken achter laat en 0% alcohol bevat (zeker een pluspunt).
En deze deo zeker wat het belooft het laat geen witte strepen achter.
Maar toch zou ik hem niet aanraden voor in de zomer , want hij beschermt niet goed tegen zweten.
Ik heb daarom de Odex spray geprobeerd(hier volgt later nog een revieuw over). Maar of dat zo'n succes was?

3.Mijn meest gedragen schoenen deze zomer waren als ik toch moet kiezen de eerste helft waren het sneakers, daarna ballarina's en slippers.
En nu het laatste helft zijn het weer sneakers.
Ik vind sneakers gewoon heerlijk lopen en ze kunnen in elk seizoen.
Maar ballarina's kunnen je outfit echt leuker en vrolijker maken en met slippers ben je ook helemaal in zomer sferen.

4.Mijn meest gedragen luchtje is een testertje van paco rabanna Lady million.
Ik kreeg aan het begin van deze zomer een testertje  van dit luchte en echt het is geweldig lekker.
Ik had de eau de toilet versie voor de zomer , maar ik ga zeker deze winter proberen de eau de parfum aan te schaffen.
Want ik ben echt helemaal verliefd geworden (l)

5.Meest gedragen tas is een handtas van All Starr.
Heel veel mensen hebben deze tas, maar voor mij werkt de tas wel .
Al begin ik wel te merken dat hij een beetje aan de kleine kant aan het worden is.
Het wordt dus tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe tas.

6.Mijn meest gedragen nagellak is een nagellak van het merk La Femme Beauty dat te koop is bij de Douglas.
Ik kocht hem in sale voor 2 euro (normaal 3 euro) en er zit gewoon 15 ml in!!!
Het is een goede nagellak snel drogend, fijn kwastje gewoon fantastisch.
Ook ideaal als je weinig tijd hebt, ik ga dus zeker meer nagellakjes aanschaffen van dit merk.

7.De meest gedragen sieraad van deze zomer was denk ik wel een ketting van h&m.
Het heeft een hartjes vorm en daarin groze bloemetjes.
Ik ga nog een sieraden favourites schrijven dus dan zal je hem nog wel voorbij zien komen.

8.Mijn meest gedragen haarproduct is olie, dit is ideaal voor pluizig haar.
En dus zeker niet onmisbaar bij het vochtige weer in de zomer.

9.Mijn meest gedragen kledingstuk is mijn roze kwartbroek deze heb ik toch vrij vaak gedragen.
En dit maakte mijn outfit vaak wat vrolijker, hij begint aan de kleine kant te worden.
Dus ik ga volgende zomer zeker meer kleurtjes aanschaffen.


En dit was het weer, een tag ik hoop dat deze Tags ook leuk zijn om te lezen.
Ik vind het in elk geval heel leuk om Tags te maken.

Byee, <3


Geen opmerkingen:

Een reactie posten