vrijdag 14 september 2012

Favourite Nagellakmerken

Wauw ik weet niet of je het doorhad , maar ik ben een ongeloofelijk nagellak junkie.
Ik vind nagellak echt helemaal geweldig en draag het werkelijk élke dag!!
Daarom wou ik ook mijn nagellak ervaringen tot nu toe delen met jullie.
Want als nagellak junkie heb je natuurlijk echte toppers en jammer genoeg ook floppers.
Hier is het eerste deel van mijn Favourite Nagellakmerken.

1.La Femme Beauty:
Het rare is dat ik maar één nagellak potje van dit merk heb .
Maar dit is mij zo goed bevallen dat ik echt een hele collectie van dit merk zou kunnen kopen.
Dit is dan ook echt mijn nummer één aanrader.
Lakjes kosten 2,99 en hiervoor krijg je 15 ml.

2.NYC :
Ik hou zoals je wel merkt heel erg van budgetmerken want ik heb namelijk nog geen high end merken in mijn collectie.
En het rare is dat ik tot kort ook nog geen NYC in mijn collectie had.
Maar sinds ik het geprobeerd heb ben ik super tevreden.
NYC heeft goede prijsjes een goede inhoud en goede kwaliteit.
Samengevat gewoon top .
Voor 2,30 krijg je ongeveer 8 à 9 ml.

En dat was het weer ik wil mijn artikels lekker kort houden zodat het spannend blijft.
Over een paar weken kunnen jullie weer de volgende Favourite Nagellakmerken verwachten.

See yaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten